התייצב מצבו של הדוקר שנורה ע"י שוטר באשדוד

בבית הלולים אסותא אשדוד התייצב מצבו של תושב העיר שדקר בני זוג וניסה לתקוף שוטר, זאת לאחר שככל הנראה שנורה בזמן שניסה לדקור את השוטרים שהגיעו לזירה, חקירת המשטרה נמצאת בעיצומה
שלט על בניין אסותא אשדוד
אסותא אשדוד.

אירוע הדקירות אמש ברובע ב', הבוקר נרשמה התייצבות במצבו של הפצוע שנורה אתמול ע"י שוטר, זאת לאחר שדקר זוג צעיר שהתגורר קומה מעליו, עפ" הרופאים "הוא נמצא בהכרה ובמצב יציב, כאשר נותקו ממנו ממכשירי ההנשמה והוא נושם באופן עצמאי".

כזכור, ביום ראשון לפנות בוקר נכנס אדם לדירה ודקר בחלק גוף עליון את שכנו המתגורר מעליו באורח קשה וגם את בת הזוג שלו קל. השניים "נמלטו על חייהם" על פי עדי ראיה, "כשהם מדממים", במיוחד הגבר. הם ברחו לבניין אחר ברחוב.

השכן ירד לקומה שבה הוא גר ולמקום הגיעה משטרה בעקבות דיווח מהמקום, השוטרים עלו לבניין והגיעו לקומה הרביעית וראו את הדם ועברו בעקבות שובל הדם אל הקומה שמתחת. שם הם גילו את הדוקר מסתרר מאחורי המקרר.

הם ניסו לדבר איתו והוא לא נענה לדיברהם, בשלב מסוים הוא קפץ ותקף את אחד השוטרים ושרט אותו בצורה קלה, השוטר ירה בו והא התמוטט. הוא הובהל במצב קשה לבית החולים אסותא, כאשר הבוקר התייצב מצבו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך