לקראת הגרלת מחיר למשתכן באשדוד: משרד השיכון משיק מוקד מיוחד

משרד הבינוי והשיכון מציג: כל התשובות לזוכי תכנית מחיר למשתכן- בכוכבית 5349* , לקראת השקת ההגרלות באשדוד, השרה שאשא ביטון:"נחזק את הליווי והמעטפת שניתנים לזוכי המחיר למשתכן עד לקבלת המפתח"

משרד הבינוי והשיכון מציג: כל התשובות לזוכי תכנית מחיר למשתכן- בכוכבית 5349* השרה שאשא ביטון:"נחזק את הליווי והמעטפת שניתנים לזוכי המחיר למשתכן עד לקבלת המפתח"

תכנית הדגל של מפלגת כולנו בראשות שר האוצר משה כחלון, תכנית "מחיר למשתכן", משיקה היום מספר טלפון לחיוג מקוצר – 5349 * במטרה להקל על זוכי התכנית ולספק להם, בין היתר, מידע על זכייתם ועל קצב התקדמות הפרויקט שבו זכו. המהלך הינו יוזמה של השרה מתוך רצון של שקיפות מלאה מול הזוכים לכל אורך התהליל ועד לקבלת המפתח

בהתאם להנחיית שרת הבינוי והשיכון, ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון (כולנו), עם כניסתה לתפקיד, משרד הבינוי והשיכון ממשיך לפעול לשיפור השירות הניתן לזוגות הצעירים, ובצעד חשוב נוסף לטובת זוכי תכנית מחיר למשתכן, משיק את 5349* מענה אנושי-פרטני בחיוג מקוצר.

כזכור, בתוכנית מחיר למשתכן זכו בשלוש השנים האחרונות כ-60 אלף משקי בית, ומהלך זה נועד להקל עליהם בתהליך הזכייה והרכישה של דירתם החדשה ומתוך רצון לפעול בשקיפות מלאה מול זוכי התכנית.

הבוקר (שני) התבשרו כל הזוכים על הקמת המוקד שאליו יוכלו להתקשר מכל טלפון 5349*, להקיש את מספר ההגרלה שבה זכו, ומיד יופנו אל מוקדן אנושי שיעניק מענה ופרטים לגבי הסטטוס של הפרוייקט בו זכו.

המוקד ייתן מענה בכל ימות השבוע בימים א-ה בשעות: 17:00-9:00; בתקופת הרשמה להגרלה גדולה המענה יפעל גם בימי שישי בין השעות 12:00-8:00.

שרת הבינוי והשיכון, ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון (כולנו): "עם כניסתי לתפקיד הנחתי את הגורמים הרלוונטיים במשרד לפעול בכל דרך במטרה לשפר את השירות לזוכים. המשרד בראשותי יעניק את הטיפול הראוי ואת הליווי הנדרש לזוגות הצעירים שזכו בדירה של 'מחיר למשתכן' ולכל אורך התהליך, משלב ההכרזה על זכייתם בהגרלה ועד לקבלת המפתחות. מעבר לכך שמדובר בפרויקט שמגשים להם את החלום לרכוש דירה במחיר שפוי והוגן, פרויקט 'מחיר למשתכן' הוא פרויקט דגל בעל חשיבות עליונה, שאותו מוביל שר האוצר כחלון, והשפעתו על שוק מחירי הדיור ניכרת. 'כולנו' תמשיך ללוות את הזוכים ותפעל למענם גם בעתיד."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך