עדות מליל הדקירה: "הוא ניסה לדקור אותי ובעלי הגן עליי"

אישתו של הגבר שנדקר בדירתו באשדוד ונפצע באורח קשה ואף היא נפצעה קל, סיפרה כי שכנם, החשוד במעשה, פרץ לבית דרך החלון וניסה לדקור את שניהם, אך בעלה הגן עליה. "הוא פרץ לנו לתוך הבית, באמצע הלילה דרך החלון". כפי שפורסם באשדוד אונליין, לפי עדות שמסרה, היא ובעלה לא מכירים את הדוקר.
אירוע קשה: דקר את שכנו, תקף בסכין שוטר ונורה באורח קשה
צילום: דובורת המשטרה

הנדקרת באירוע הקשה ביום ראשון, לפנות בוקר, ברחוב הרב קוק 23, בו דקר שכן את השכנים בקומה מעליו, מדברת לראשונה.

בבית חולים אסותא באשדוד מאושפז במחלקה הכירורגית בן זוגה בשנות העשרים המוקדמות לחייו שנדקר לפנות בוקר בדירתו באשדוד. גם הדוקר, מאושפז במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם במחלקה לטיפול נמרץ.  הוא נפצע מירי לאחר שהתנפל בדקירות סכין על כוח משטרה שהוזעק למקום ונורה על ידי שוטר.

הנדקרת סיפרה בראיון לוואלה על הרגעים הקשים שחוו במהלך הפריצה לביתם. "בשעה שלוש לפנות בוקר לערך הדוקר צלצל בפעמון, ואמר "תפתחו לי או שאני נכנס", שחזרה. לאחר שסרב לפתוח, הנדקרת סיפרה שהיא ובעלה הלכו לאחד מחדרי הדירה, אך הוא נכנס דרך החלון. לדבריה, הדוקר, שהתברר כשכן של השניים, "פרץ לנו לתוך הבית, באמצע הלילה ונכנס ישר עם סכין, ניסה לדקור את שנינו, ובעלי הגן עלי". בהמשך, השניים הצליחו להימלט מהדירה. "רצנו והוא דימם במצב קשה".

כפי שפורסם ב,אשדוד אונליין,, הרי שהם עברו רק לפני שבועיים לדירה ובכלל לא ראו או הכירו את הדוקר. גם לפי עדות שמסרה האישה, היא ובעלה לא מכירים את הדוקר שנורה למרות שמדובר בשכן בבניין משום שלדבריה "הם גרים בדירה רק שבועיים", נמסר מהמשטרה. כשהגיעו השוטרים אל הבית הם מצאו את הדוקר כשסכין בידו והוא מנפנף בו לעברם. לפי המשטרה, הוא סירב להוריד את הסכין, דקר את אחד השוטרים ונורה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך