חושבים כבר פלייאוף עליון. מכבי אשדוד גברה 74:93 על נהריה

רק לפני כחודש חששו באשדוד מהתחתית. עכשיו היא כבר חולמת פלייאוף עליון. מכבי אשדוד/באר טוביה קיבלה תצוגת שיא מג'ייק פמברטון, שקלע שיא קריירה והעניק לה ניצחון שני העונה על עירוני נהריה, 74:93 ובריחה חשובה מהקו האדום.
חושבים כבר פלייאוף עליון. מכבי אשדוד גברה 74:93 על נהריה
קבוצה לוחמת. (צילום: לירון מולדובן)

מי זוכר שלפני כחודש חששו באשדוד מירידה. עכשיו לאחר עוד ניצחון גדול, הפעם על נהריה 74:93, עם משחק שיא של ג'ייק פמברטון, אשדוד/באר טוביה כבר קרובה יותר למקום השמיני ולפלייאוף העליון, שם נמצאת הפועל ת"א עם אותו מספר נקודות. באשדוד כבר חושבים על השגת מקום בין 8 הראשונות. מותר לחלום.

גריפין קלע את הסל הראשון במשחק, שושי ופמברטון הפכו ל-2:4. פמברטון החם המשיך לצלוף והגדיל ל-9:16. שלשה של קרטר שעלה לשחק פתחה פער דו-ספרתי ובסוף הרבע –10:24 לאשדוד. קרטר פתח מצוין את הרבע השני עם 7 נקודות רצופות ואסיסט לטולפסן שקבע הפרש שיא, 13:33. גריפין שקלע באחוזים מצוינים בצבע יצא החוצה וקלע שלשה ראשונה, אלא שטולפסן המשיך בשלו ושמר על היתרון, 33:48.

פמברטון לא מוותר (צילום: לירון מולדובן)

נהריה לא ספגה אף נקודה בשלוש הדקות הראשונות של המחצית השנייה. קרטר חזר מהספסל ומיד המשיך לצבור נקודות, סטול עם שלוש שלשות תוך דקה השווה את הפרש השיא, 42:62. שלשה של פמברטון קבע 23 הפרש, משגב מהקו הוריד ל-69:47 בסיום הרבע. פמברטון, סטול ושושי שמרו על הפער, 55:77. נהריה נראתה טוב יותר בהתקפה  אלא שבכל פעם שהסגולים חלמו על קאמבק, הגיעו פמברטון או סטול ודאגו להרחיק אותה. זה נגמר, 74:93 חשוב לאשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך