מפגש למידה בין עיריית אשדוד לעיריית ראשל"צ בנושא העצמת נשים

המפגש נערך בשבוע שעבר. את המפגש הובילה הממונה על קידום מעמד האישה, עו"ד אורית אלמוזלינו-רייז יחד עם המשנה למנכ"ל דינה בר אולפן, בסיועה של ד"ר שרית ניסים, ואליו הצטרפו מנכ"ל מהו"ת סימונה מורלי והיועצת לראש העיר לקידום מעמד האישה אהובה עמרם.
מפגש למידה בין עיריית אשדוד לעיריית ראשל"צ בנושא העצמת נשים

מפגש מיוחד וראשוני ללמידה בנושא מגדר והעצמת נשים נערך בין עיריות אשדוד וראשון לציון.

את המפגש הובילה הממונה על קידום מעמד האישה, עו"ד אורית אלמוזלינו-רייז יחד עם המשנה למנכ"ל דינה בר אולפן, בסיועה של ד"ר שרית ניסים, ואליו הצטרפו מנכ"ל מהו"ת סימונה מורלי והיועצת לראש העיר לקידום מעמד האישה אהובה עמרם.

סגנית ראש עיריית ראשל"צ ליאל אבן זהר, עו"ד דנה אייזנר וכן הגב' איריס כגן חכמון, אשר הציגו את פרויקט מרכז זכויות לנשים המלווה נשים למיצוי זכויות משפטיות, סוציאליות וכיו"ב, וכן פרויקטים מעצימים נוספים.

המשרד לקידום מעמד האישה באשדוד נמצא בתהליכי גיבוש חזון, יעדים ותכניות עבודה מוגדרים לטובת נשות אשדוד שיבואו לאישור ראש העיר ומועצת העיר אשדוד, כאשר מפגשי למידה עם רשויות מקומיות נוספות מאפשרים הפריה ופיתוח של רעיונות ומיזמים לטובת נשות העיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך