הדיירים שנדקרו גרים בבניין רק שבועיים ומעולם לא ראו את הדוקר

מידע חדש על הדקירה לפנות בוקר ברחוב הרב קוק 23. מסתבר כי הזוג שנדקר, לא הכיר בכלל את הדוקר והם גרים רק שבועיים בבנין. מאסותא נמסר כי מצבם של שני הדקורים החשוד שדקר ונורה והשכן אותו דקר, עדיין קשה. היום יוארך מעצרו של החשוד בדקירה ב-24 שעות בלבד, מאחר והוא בבית חולים ואי אפשר להאריך ביותר מכך.
הדיירים שנדקרו גרים בבניין רק שבועיים ומעולם לא ראו את הדוקר
הבניין וכתמי הדם - צילום: נתנאל פריאנטי - אשדוד אונליין

מדהים לגלות, אבל בני הזוג שהותקפו הבוקר על ידי שכנם, גרים רק שבועיים בבניין ברחוב הרב קוק 23, בו אירעה התקיפה.

יתרה מכך, הם גם לא מכירים אותו ולא ראו בשבועיים האלה את שכנם, החשוד בתקיפה. מכאן עולה החשד אצל המשטרה כי מדובר בהתקף פסיכוטי לכאורה. כזכור החשד הוא שהשכן שגר בקומה השלישית. הוא נכנס דרך המרפסת בקומה הרביעית בה הם גרים (טיפס על הגג ונכנס משם) ודקר בחלק גוף עליון את השכן באורח קשה ובצורה קלה את בת זוגו. שניהם ברחו מהזירה. השכן הדוקר חזר לדירתו ושם נורה על ידי שוטר שניסה לעצור אותו והותקף בסכין על ידי החשוד.

צפו בתיעוד מהמקום

מאחר והחשוד והשכן שנדקר שניהם במצב קשה, הם לא יכולים לדבר. מי שהעבירה את המידע היא בת הזוג של הנדקר, שמאחר ונדקרה רק בצורה קלה, תוחקרה על ידי המשטרה. לדבריה מעולם לא דיברו אפילו עם השכן ולא ברור מדוע עשה זאת.

בגלל שהחשוד נמצא במצב קשה ומורדם, אי אפשר להביא אותו בפני שופט ולכן יוארך מעצרו רק ב-24 שעות מבלי שיהיה נוכח בבית המשפט. על פי החוק בכל יום עד שיוכלו לחקרו, יוארך מעצרו ב-24 שעות נוספות. כרגע נמצא בחדרו שוטר, כי מבחינת המשטרה הוא עצור לכל דבר.

כתמי הדם בבניין – צילום: נתנאל פריאנטי – אשדוד אונליין

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך