הכירו את הגיבורה שהצילה הלילה את חייהם של בני הזוג ברחוב הרב קוק

אנה פליונוב גיבורת השבוע שהצילה את שכניה הלילה ופתחה להם את דירתה, מספרת על רגעי האימה
הכירו את הגיבורה שהצילה הלילה את חייהם של בני הזוג ברחוב הרב קוק

אנה פליונוב היא האשה שפתחה הלילה בסביבות השעה 3 לפנות בוקר את ביתה לבני הזוג שנמלטו מדירתם ברחוב הרב קוק משכנם שניסה לרצוח אותם.

פליונוב צעירה החיה עם שני ילדיה ברחוב הרב קוק בעיר לא היססה הלילה כששמעה אשה הזועקת לעזרה לאחר ששכן פלש לדירתם ודקר את בן זוגה קשות.

בני הזוג נמלטו מהדירה ודפקו על דלתות השכנים בזעקות עזרה, הראשונה שלא היססה הייתה פליונוב שפתחה את הדלת הכניסה את הזוג לביתה ומיהרה להתקשר למשטרה ולכוחות ההצלה.

פליונוב סיפרה לאתר אשדוד אונליין על המקרה המזעזע: "בסביבות השעה 3 לפנות בוקר שמעתי דפיקות על הדלתות בבניין וזעקות של אשה שצורחת 'תעזרו לנו תפתחו את הדלת' לא היססתי ופתחתי מיד את דלת ביתי, הזוג כבר הספיק לרדת למטה אבל צעקתי להם לעלות והם מיד עלו ונכנסו אלי".

"הגבר דימם קשות והבחורה הייתה מבועתת' ממשיכה פליונוב בתיאורה ' מיד נעלתי את הבית והתקשרתי למשטרה ולאמבולנס". בכך בעצם הצילה פליונוב את חייו של הגבר והראתה המון אומץ וגבורה מכך שלא חששה לפתוח את הדלת באמצע הלילה לזוג אנשים זרים.

"אין לי ספק שהייתי עושה זאת שוב ללא חשש" סיימה פליונוב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך