חימום בתעשייה- איך עושים את זה?

למרות החורף הקצר בישראל, עוצמתו וההתמודדות של ישראלים עם תנאי קור מביאה לפיתוח תעשייה שלמה של פתרונות חימום לעסקים ומתחמים, במטרה להבטיח אטרקטיביות ופעילות של אותם עסקים במשך כל ימות השנה וללא מגבלות של חוסר נוחות בשל מזג האוויר.
חימום

קיימות חברות בשוק אשר עיקר התמחותם הוא הכוונה, סיוע ואספקת מוצרי חימום לעסקים בהתאמה אישית. על מנת ליצור התאמה מיטיבה ומדויקת של הפתרונות האמורים יש להביא בחשבון מספר גורמים:

גודל החלל– גודל החלל הוא הגורם החשוב ביותר בתכנון של פתרונות חימום בתעשייה, כאשר גם מוצרי חימום מעולים לא יתנו מענה איכותי ללא התאמה של גופי חימום ומכשירים בעלי עוצמה ופיזור חום מותאם לחלל.

ייעוד- ייעוד החלל חשוב אף הוא בתכנון של פתרונות החימום, כאשר לדוגמה חנות בה המבקרים נכנסים ויוצאים והשהייה בה היא קצרה תזדקק לפתרונות אחרים ממסעדה ובית קפה בהם השהייה היא ממושכת יותר או לחילופין מפעל הכולל תנועה של עובדים ופעילות מכאנית.

בטיחות- התחום העיקרי והבולט בו אין להקל ראש הוא בטיחות. מוצרי חימום איכותיים והתאמה של גופי חימום לצורך ולשימוש הקבוע הם חשובים לבטיחות, אולם זאת לצד פתרונות מיגון והתקנה מבוקרת שתבטיח הימנעות מסיכוני דליקה, כמו גם מערכות גילוי וכיבוי אש ושחרור עשן במקרה הצורך.

נוחות התפעול– בעסקים ובתעשייה אורח החיים עשוי להיות קדחתני ובהתקנה של כל מערכת, לרבות מערכת חימום איכותית לחללים השונים יש להביא בחשבון נוחות בתפעול ובשליטה, נגישות, בחירת מוצרי חימום המאפשרים שליטה באמצעות שלט או בנגישות מקסימלית, מספר מצבים לבחירה לשליטה מרבית ויצירת מרחב חמים ונעים בכל מזג אוויר בשליטה פשוטה.

חיסכון באנרגיה– עלויות של פתרונות חימום עלויות להכביד במיוחד על מערך ההוצאות ללא תכנון מוקדם והתאמה של המוצרים לצורך, לרבות תפעול ושליטה בהם. על מנת להבטיח חיסכון בעלויות וניצול מדויק של מכשירי החימום לצורך ללא בזבוז אנרגיות מיותר יש להקפיד על רכישת גופי חימום המותאמים הן למוצר והן לחלל. גופי חימום מאסיביים ובזבזנים לחלל קטן יובילו לתנאי חום שאינם מותאמים ולעלויות כבדות. בתכנון המוקדם מוטב לחלק את החלל למספר אזורים ולמקם בכל אחד מהם מכשיר חימום מותאם, כאשר בזמן אמת הפעלת המכשירים תתבצע על פי נוכחות של קהל ומבקרים בפועל ולא באמצעות פתרון חימום אחיד אך בזבזני.

עיצוב- חללי עבודה ותעשיה, משרדים וחנויות משקיעים רבות בעיצוב החלל, החל מכניסה מעוצבת, שילוט מרהיב ופתרונות עיצוב מתקדמים. שילוב של מוצרי חימום נועד להבטיח טמפרטורת חלל נעימה בימות החורף הקרים, אולם אינו מיועד להפריע לאמירה העיצובית. מומלץ לבחור במוצרי חימום נסתרים, תלויים או כאלה המתמזגים בעיצוב הכולל ואינם מהווים הפרעה לעין או מכשול מכל סוג. קיימים כיום לא מעט מנורות חימום, מוצרי חימום המשתלבים עם התאורה, פטריות חום ומוצרים אסתטיים נוספים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך