הכל פתוח עוד לא מאוחר. ניצחון לאשדוד ואוחיון 1:2 על סכנין

מ.ס אשדוד בניצחון גדול 1:2 על סכנין מודיעה לכל הליגה שהכל עוד פתוח והיא לא יורדת בטוחה. משה אוחיון עם 3 משחקים ו-2 ניצחונות מאז מונה. אשדוד חזרה מפיגור לאחד הניצחונות הגדולים שלה.
הכל פתוח עוד לא מאוחר. ניצחון לאשדוד ואוחיון 1:2 על סכנין
חטאב כובש. (צילום: טוטו פוטו)

קוראים לו משה אוחיון. כן פרו לא פרו, הוא מביא את התוצאות. בשבוע שעבר הוא ניצח את הפועל חיפה, השבוע בקרב אולי של העונה, כן, קרב, ספורטיבי, אבל קרב, הוא ניצח את סכנין 1:2. הכל פתוח. אשדוד עוד לא ירדה. שני ניצחונותֳ רצופים לראשונה העונה לקבוצה.

אשדוד פתחה בכדי להשיג שער.  ברדע נגח (5) ליד הקורה, זה היה קרוב. מ.ס אשדוד שלטה בכדוראבל סכנין הגיע למצב מסוכן כשכליבאת (25) הגיע מול השער ולמזלה של אשדוד בעט חלש לחוץ. המשחק היה בדרך כלל בין שתי הרחבות ומה שהיה הכי בולט הוא שאשדוד לא הזכירה את הקבוצה שהגיעה לסמי עופר שבוע לפני כן וניצחה ובצדק. לא שסכנין הייתה טובה יותר, אבל מאשדוד בבית ואחרי הפועל חיפה, היו ציפוית.

חמש דקות לסיום המחצית היא גם שילמה על זה. טעות בהגנה עלתה להם ביוקר. שלומי אזולאי (40), הגיע מול משפתי שעצר את הכדור מצוין, יצחק אספה חיכה רגע אחד יותר מידי ובמקום להרחיק מהר, הכשיל את כליבאת. דניאל בר נתן קבע פנדל ושלומי אזולאי עשה מזה 0:1 לסכנין. דקה קשה לספוג, תוצאה עוד יותר קשה.

מושל מול אמבולה (צילום: טוטו פוטו)

אשדוד חזרה מהר. מאוד מהר. 4 דקות במחצית והיא השיוותה. דן ביטון הכניס כדור מדהים חזק לעוביידה חטאב, אקס סכנין שנגח פנימה 1:1. יש משחק. עברו עוד 6 דקות ומושל הוכשל ברחבה. בר נתן היה קרוב וקבע שלא היה כלום. אשדוד חיפשה את השער השני, הכל כך חשוב לה.

מ.ס  התקרבה. דן ביטון בעט כדור אדיר בדקה ה-60 ורק זינוק של קנדיל מנע שער בטוח. רומן הבראן כבש (69) אבל פסלו לו בנבדל. דקה אח"כ כבר לא פסלו לו. דן ביטון בכדור חכם השאיר את הבראן מול קנדיל והאחרון גלגל פנימה 1:2. שער ליגה ראשון של הבראן בארץ. מזל טוב.

חטאב כובש. (צילום: טוטו פוטו)

אשדוד לא ירדה להגנה וחיפשה את השלישי. סכנין חיפשה גם היא להשוות. בדקה ה-87, כליבאת החמיץ מקרוב.סארי פלאח היכה בחטאב עוביידה ובר נתן החליט שזה רק צהוב. בושה. 4 דקות תוספת זמן עברו כנצח, אבל זה נגמר בניצחון 1:2. הכל פתוח. משה וחיון שאפו.

הבראן חוגג את השני (צילום: טוטו פוטו)

מ.ס אשדוד: משפתי, אספה, ברדע, חטאב, גיל כהן, אווסו, גורדנה, דן ביטון, מושל, צרויה (אלקרנאווי, 80), דוד (הבראן,46, לינגטאנה, 85).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך