תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית – IMTM – International Mediterranean Tourism Market , היא האירוע השנתי הוותיק והמרכזי של תעשיית התיירות בארץ והגדול מסוגו שנערך במזרח התיכון. היריד משמש לקדם את התיירות הנכנסת, תיירות הפנים והתיירות היוצאת, כמו גם לחזק את שיתוף הפעולה בין הגופים העוסקים בענפי התיירות והוא נערך בחסות משרד התיירות, התאחדות המלונות וסוכני נסיעות ותיירות בישראל.
ב"תיירות אשדוד" הציגו השנה דוכן מודולארי חדשני ומרשים במיוחד אשר עוצב בצורת הלוגו של החברה (כאשר כל אות מהווה למעשה דוכן ובו מידע המתייחס להיבט אחר של העיר – בתי המלון, הפסטיבלים, סיורים וירטואלים עם משקפי VR ב-360 מעלות ועוד), בו הציגו עובדי החברה את מוצרי התיירות השונים שיש לעיר להציע עבור המבקרים בה.
בנוסף,הוצבו 2 מסכים אלקטרוניים (מתוך עשרות העתידים להיות מוצבים בעיר בקרוב), המציגים אפליקציה מסבירת פנים למשתמש ובה מרוכז כל המידע על מקומות התרבות,המסעדות וכל מידע חיוני אחר לתושב ולמבקר בעיר.
במהלך היומיים של היריד, פקדו את הדוכן האשדודי מאות ואלפי מבקרים, רובם ככולם עוסקים בתחום התיירות, דוגמת מורי דרך, סוכני נסיעות, אנשי תקשורת וכו'. המבקרים בדוכן החמיאו לעיר על רצועת החופים הייחודית, אירועי התרבות הרבים ולא פחות חשוב – על המבחר הקולינארי המרשים המושך אל מסעדות העיר מבקרים מכל רחבי הארץ.
סגן ראש העיר שמעון כצנלסון והממונה על החברה לתיירות, חבר מועצת העיר גרשון פלדמן, אירחו בדוכן את שר התיירות יריב לוין, אשר מצדו לא חסך שבחים על התפתחות התיירות בעיר: "בשנים האחרונות החלה מהפיכה תיירותית של ממש בעיר אשדוד, ואת פירותיה הראשונים ניתן כבר לראות בשורה של פרויקטים אשר יצאו לפועל בעת האחרונה. לאשדוד מאפיינים ייחודים רבים המעניקים לה פוטנציאל תיירותי רב, ומידיעה אישית – אני אופטימי ביותר לגבי המשך העשייה המוצלחת בשנים הקרובות".
גרשון פלדמן הממונה על התיירות, החמיא לעובדי החברה על ההשקעה הרבה ביריד, לסטודיו שי חיון אשר עיצב את הלוגו החדש ואת מפות הסיורים וכן לדני וקנין וכל צוות פארק אתגרים על הקמת הדוכן המרשים.