מכבי אשדוד לנמרוד לוי: "קח חוזה עד שתמצא קבוצה באירופה"

השחקן שוחרר לפני כחודש ממכבי ת"א ומאז אינו מתאמן. באשדוד הציעו לו להצטרף לאימונים ולחתום, תוך שהוא יכול לעזוב מתי שהוא רוצה לקבוצה באירופה, שם הוא רוצה לשחק. לוי כרגע לא נענה להצעה. הקבוצה ממשיכה לחפש חיזוק.
מספר 10 לוי
לוי. שוב במדים הנכונים.

מכבי אשדוד/באר טוביה מנסה כבר זמן רב לצרף את נמרוד לוי, שחקנה לש מכבי ת"א, שיחק בעונה שעברה בקבוצה, אבל כרגע העניין תקוע.

כזכור בשנה שעברה שיחק לוי בשורות מכבי אשדוד/באר טוביה. העונה הוא חתם במכבי ת"א, לה כרטיסו שייך, בזכות היכולת שלו באשדוד. אבל הוא לא מצא את מקומו ועזב בתחילת ינואר. מאז הוא יושב בבית. באשדוד דיברו אתו ועם מכבי ת"א, שיישחק עד תום העונה. בת"א אישרו, אבל השחקן לא רצה. כרגע הוא בבית ולא משחק.

באשדוד שיפרו את ההצעה והציעו לו להגיע לקבוצה להתאמן ולחתום. ידוע כי הוא מחכה להצעה מאירופה ובאשדוד אמרו לו כי הוא יוכל לעזוב בכל עת שירצה, אם יקבל הצעה כזו. אבל בינתיים המו"מ תקוע.

באשדוד מרוצים מהניצחון על נס ציונה שהרחיק אותה מהתחתית. בקבוצה אמרו כי : "אנחנו מתחילים להתחבר". במקביל ימשיכו לחפש שחקן חיזוק נוסף, ככל הנראה ישראלי או מתאזרח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך