תמחקו להם את החיוך!

מדינה מטומטמת שירדה לחייו של חייל שהציל אותנו ממחבל, כשחיסל אותו, מאפשרת בכך למחבלים אחרים להגיע בחיים לבתי המשפט ולחייך חיוך ניצחון, בעוד קורבנותיהם מתו, כך המקרה האחרון עם המחבל שרצח בדם קר את אורי אנסבכר, דמה זועק מהאדמה והוא צוחק. עונש מוות למחבלים ועכשיו
סידי

אם מישהו רוצה לראות איך נקראים פניו של המוות, שיסתכל בתמונת רוצחה של אורי אנסבכר, בת ה-19, שכל מה שעשתה הוא להיוולד יהודייה ולהסתובב בארצה. אותו מחבל עראפת בן מוות ארפאעיה, הגיע להארכת מעצרו. כולם הסתכלו בעיניי הרוצח. אני הסתכלתי על החיוך שלו. לא הגיע הזמן שנמחק לאחד כזה את החיוך? שלא יזכה לחייך יותר בימי חייו? דמה של אורי זועק מהאדמה והבן של… (יאללה אין לי כח לא לקלל אותו) מחייך.

במדינת האין ההיגיון של ישראל, יכולה מערכת משפטית שלמה לנסות להרשיע בכל מחיר חייל צעיר (אלאור עזריה) כאילו היה אחרון הרוצחים עלי אדמות. למי ששכח, עזריה עשה מצווה וגאל אותנו כשחיסל מחבל רגע אחרי שדקר את חברו לפלוגה. אנחנו לא נזכה לראות את חיוכו של המחבל, גם הוא לא. מזל. שלנו.

אבל אותה מדינה מאפשרת שוב ושוב למחבלים אחרים וגם למחבלות אגב, להמשיך לחסל פה יהודים, כי הם יהודים ולהגיע מחיוכים לספסל הנאשמים, להשלים בגרות, להתלבש לא רע, ואפילו לאוכל טוב ואפילו לשבוע ולזרוק לאשפה. מדינה פח.

אחד מחבריי בפייסבוק כתב פוסט ובו שורה אחת בלבד. אבל כמה כח היה בה: "אני אצביע למפלגה שתחוקק עונש מוות למחבלים". גם אני. האמת גם אתם צריכים. בחיי, עם כל הצרות הכלכליות שיש פה, עדיין זה חשוב יותר מכל עניין כלכלי. עונש מוות למחבלים צריך להיות הראשון במעלה. שנרגיש קצת יותר בטוחים בינינו כאן, אח"כ נדאג לפרנסה שלנו.

אבל את מי זה מעניין. כל אחד רואה, מתרגז וממשיך הלאה. החברה פה כבר הוכיחה כשהיא רוצה היא מתאגדת סביב נושא ותוקעת אותו בגרונו של השלטון. אבל כשאני שומע קולות של אנשים שקוראים לא לפגוע במחבלים ולפגוע בחירותם של חיילי צה"ל, שחיסלו את החיוך של המחבל הבא, אני משתגע. אם זה לא היה עיתון, הייתי אומר שאני בסתר ליבי מאחל לאותם אנשי שיוצאים נגד החיילים ובעד המחבלים, בשם הדמוקרטיה, שיזכו בעצמם לחיוך של מחבל על חשבונם. אבל לא אגיד את זה, כי אז יתבעו אותי כי אותם אנשים מעדיפים את האויב עליי, אז גם את זה לא אגיד. אז הנה לא אמרתי.

בואו נעשה פעם אחת ולתמיד סוף. יש עונש מוות למחבלים במשפט הצבאי. אין אותו בחוקים האזרחיים. אבל למה לעבוד על האזרחים, הרי מחבלים נשפטים בבתי דין צבאיים. אז למה אין עונש מוות תשאלו? כי התביעה הצבאית לא דורשת. כן, אותה תביעה שדרשה עונש קשה לעזריה, שדרשה להעמידו על רצח! ריבונו של עולם, של מחבל מסריח, לא ביקשה עד היום עונש מוות לאותם מסריחים. עצוב. אם זה היה בן משפחתם גם לא היו רוצים את זה? גם היו מסתפקים בחיוכו של הרוצח על דוכן הנאשמים? לא נראה לי. אני לא מאחל להם, אבל מאחל שיאלצו להבין מה עושה החיוך הזה, לנו לאזרחים.

ואל תתבלבלו כן, זה משפיע על חיילי צה"ל, בכל מדינה מתוקנת, כן, גם דמוקרטית, מחבל רוצח היה זוכה לעונש מוות. חד וחלק. אני הייתי לארג' איתו ונותן לו לבחור בין הגז, לזריקה לכסא החשמלי. אבל בישראל, שמשחקת אותה אמ, אמ, אמא של הדמוקרטיה, אנחנו לא נפגע בו. בחייל כן נפגע, אבל במחבל, מה פתאום? הייתי פוגע בו ובזה של האמא  שלו… ואני ככה קרוב לקלל.

תגידו לי אתם? למה שלא ירצחו בנו. הרי הם יודעים שאין איזון בתגובה. הם הרגו, ישחטו, יתפוצצו וזו רשימה חלקית, ואנו ננטרל אותם, נעצור, נשפוט, ניתן להם מזון, קנטינה בכלא, כסף, טלוויזיה עם ערוצים, השכלה, הרשות והחמאס יתחרו ביניהן מי ייתן למשפחתם יותר, לא תמיד יהרסו להם את הבית, אז למה שלא יחייכו? ההיפך, הם מתפוצצים מאושר, על חשבוננו.

תאמינו לי אנחנו מלכלכים השכם וערב על איראן. מי שיעז לעשות פיגוע נגד מדינה במזרח התיכון, יודע שהוא ימות. תראו לי כמה פיגועים יש באיראן? במצרים? בירדן? ברור שאין הרבה, כי שם ישלמו בחייהם. אבל פה, לא, למה? כי הפרקליטות תגייס אנשים נגד ראש הממשלה שקיבל סיגרים, שמפניה ומצדי קאווייר גם, אבל לא תלחם באותה חורמה בעונש מוות למחבלים. סורי זו האמת.

רגע, אל תתבלבלו יקיריי, ואתם מכירים אותי. אף אחד לא ייצא פה נקי. גם לראש ההמשלה יש חלק בזה. כמו שהוא הופך עולם כשהוא רוצה לחוקק חוק, הגיע הזמן שיחוקק חוק של עונש מוות למחבלים והוא ראש ממשלה מספיק זמן לעשות את זה. לא רואה רבים בציבור שיתנגדו לכך ואלה שיתנגדו, מצדי שייקחו להם חופש ארוך מאתנו במדינה שכנה… אבל שם לא יתנו להם לחייך. רק במדינה המטורפת שלנו שמקדשת זכויות לרוצחים לאומניים.

אז אסיים בדיוק כמו שפתחתי. כל מפלגה שתבטיח עונש מוות למחבלים, את הקול שלי ההיא כבר קיבלה, היא תגרום לי לחייך. אבל תעשו לנו טובה ותמחקו להם כבר את החיוך הזה של הרוע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך