יש חשמל באוויר: הסטודנטים להנדסת חשמל שסיימו מתחת לחופה

ג'ויס ושיאל פנחסי, תושבי אשדוד בני 24, הגיעו ל-SCE המכללה האקדמית להנדסה בשמות משפחה נפרדים, וסיימו את לימודי התואר בקיץ 2017 בריצה אל מתחת לחופה. שני הבוגרים שכיום נשואים באושר, למדו במסלול עתודה במחלקה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה בקמפוס אשדוד
יש חשמל באוויר: הסטודנטים להנדסת חשמל שסיימו מתחת לחופה

זוג מחובר כזה לא פוגשים בכל יום. ג'ויס (פרץ לשעבר) ושיאל פנחסי הכירו בזמן הלימודים ב-SCE  המכללה האקדמית להנדסה אשדוד. השניים היו סטודנטים במחלקה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה וכבר אז החל הקשר הרומנטי להיווצר. "שנינו בחרנו במסלול תקשורת, ואפילו עשינו יחד את פרויקט הגמר שזכה במקום הראשון ובזכותו קיבלנו פרס בסך 2,000 שקל, מה שהיה אחלה מתנת חתונה", סיפרו השניים.

הלימודים כזוג היוו לעיתים אתגר. "להיות אחד עם השני כל היום בפן לימודי, לעזור אחד לשני בלימודים במהלך השבוע, ועדיין לרצות לצאת כזוג בערבים. היו תקופות שזה הרגיש יותר מדי, אז הקצבנו לעצמנו ערב בשבוע שבו אנחנו יוצאים לדייט", הם משחזרים. "תמיד ידעו שאנחנו צמד-חמד ושאנחנו תמיד יחד", הם מספרים על התגובות מחבריהם ללימודים, "בכל פעם שהצגנו את עצמנו ושאנחנו לומדים יחד, שאלו איך זה והאם זה לא יותר מדי או נמאס. היינו באותה כיתה ובאותה התמחות, ואפילו הייתה תקופה שעבדנו יחד במשחקיית ילדים. זה באמת היה קצת מוגזם", אומרת ג'ויס וצוחקת.

כמה מצחיק המקרה הבא, אתם תחליטו. "פעם קבענו צימר על מועדי ב'", הם מספרים, "ותוך כדי החופשה היינו במתח על הציונים של המבחנים. את ההודעה על הציונים קיבלנו כשאנחנו יחד בתוך הג'קוזי, ובתוך שנייה חופשה רומנטית הפכה לשיחה על המבחן והאם כדאי להגיש ערעור".

חודש אחרי החתונה הזוג הצעיר כבר פנה לצבא: שיאל לחיל האוויר וג'ויס לחיל התקשוב. כיום שניהם עוסקים בתחום שלמדו, תקשורת RF. באופן מפתיע ובצירוף מקרים מיוחד, היא במדור לוחמת ניווט של זרוע היבשה והוא במדור ניווט של חיל האוויר, ככה שגם בצבא הם עובדים יחד… במבט לעתיד, הזוג הצעיר חושב שהוא מוכן לילדים, "אבל כל דבר בזמן שלו", בעיקר לאור זאת שהם בצבא לפחות לחמש שנים הקרובות ועוד לא יודעים אם ימשיכו לשרת או יצאו אל האזרחות.

ואיך אפשר בלי מסר לסיום, לרגל ולנטיין דיי. "ברגעים קשים בתואר, תמיד כיף לדעת שיש לך עם מי לדבר, שיבין בדיוק מה אתה עובר, שיש לכם שיח משותף, אותן בדיחות על הלימודים ותלונות על עבודות ועומס. זה להיות העוגן אחד של השני", אומר שיאל. וג'ויס מוסיפה: "אני בטוחה שלימודי התואר בלעדי שיאל היו שונים לחלוטין. זה היה מבחן מדהים לזוגיות, ואנחנו מרגישים שאם עברנו את זה, נעבור הכול ביחד".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך