בניית אתרים בזול – לא תמיד יעלה ביוקר..

כיום ישנם המון שיטות לבנות אתרים בחינם או בזול, האינטרנט מפוצץ במדריכים וכולם מנסים לסייע לנו לבנות את האתר החלומי שלנו "בזול".
בניית אתרים

בניית אתר בזול – ממה כדאי להיזהר, ומה כדאי לדעת.

לפעמים יש באמת מחירים מפתים לבנות אתר אינטרנט מקצועי, אתם יכולים למצוא בניית אתר בזול גם ב-500 ₪ בלבד, ונשאלת השאלה, ממה כדאי להיזהר? האמת שהמחיר הוא אחד הפרמטרים שצריך להדליק אצלכם נורת אזהרה גדולה מאוד, מחיר זול מידי כמו 500 ₪ הוא מחיר חשוד בפני עצמו, אז איך לבדוק את בונה האתרים, הנה קצת דברים שעליכם לבדוק.

  • שנות ניסיון – מעל ל-5 שנים, יתרון גדול, בתחום בניית האתרים התחום משתנה בכל רגע נתון ולכן שנות הניסיון חשובות.
  • לקוחות ממליצים – בקשו לקבל טלפונים של לקוחות שממליצים, לפחות 2-3 לקוחות שמרוצים מן השירות של החברה.
  • חוזה מסודר – בקשו לקבל חוזה מסודר, שמסכם את זמני העבודה, תיקונים לאתר, תמיכה בזמן בניית האתר ולאחר בניית האתר.
  • אתרים קודמים – אולי הפרמטר החשוב מכולם, בקשו לראות אתרים שהחברה בנתה, בדקו את האתרים גם במובייל וגם במחשב על מנת לבדוק שהם רספונסיבים ומתאימים לכל מסך.
  • הכנה לקידום האתר בגוגל – במידה ואתם מתכננים לקדם את האתר בגוגל וגם במידה ולא, חשוב שהאתר יהיה מוכן לקידום בגוגל.
  • הכירו את האדם מאחורי המקלדת – בקשו לקבל פגישת ייעוץ, רוב חברות בניית האתרים יציעו לכם את זה כחלק מן השירות, כדאי לראות מי האדם שעומד לבנות לכם את האתר.

בניית אתר יקר – מה ההבדל?

לאנשים שלא מבינים בתחום בניית האתרים, אתר יקר או אתר זול יכולים להיראות אותו דבר, אבל ישנם המון דברים שחשוב לדעת לגבי בניית אתר לעסק שלכם, הנכס שלכם באינטרנט לא פחות חשוב מהעסק הפיזי שלכם, אתר אינטרנט אמור לייצג אתכם ברשת וצפוי להיחשף להמון גולשים, ולכן חשוב שהייצוג יהיה הולם, אתר אינטרנט לא מקצועי וזול יכול לשדר חוסר מקצועיות בכל תחום, תארו לעצמכם שתחפשו מנעולן ותראו אתר שלא מותאם למובייל, או שהאתר יתקע לכם, סביר להניח שתחשבו שאותו בעל מקצוע הוא לא מקצועי.

בניית אתר וורדפרס – ההמלצה שלנו

אנחנו ממליצים שכאשר אתם מתכננים לבנות את האתר לעסק שלכם, תבנו אותו רק על מערכת wordpress זוהי ללא ספק מערכת הקוד פתוח הגדולה ביותר בעולם עם קהילה ענקית, אלפי תוספים, אלפי ערכות עיצוב ותוכלו לקבל תמיכה ושירות כמעט מכל בונה אתרים, על וורדפרס אפשר לדבר רבות, אבל בגדול מדובר על מערכת הקוד פתוח עם השוק הגדול ביותר, למעלה מ-28 אחוז מהאתרים בעולם נבנים באמצעותה, וזה דבר שיכול להבטיח לכם שקט נפשי.

אז איך לבנות את האתר שלכם? בזול? ביקר? סביר להניח שאין לזה תשובה חד משמעית, לפעמים בניית אתר בזול יכולה לעלות ביוקר ולפעמים לא, הקפידו לבדוק את כל הדברים היטב על מנת שלא תצטרכו לשלם כפול, שיהיה בהצלחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך