עבר ניתוח כריתת אשך באסותא החלים ומצא זוגיות

מאיה בכור היא העובדת הסוציאלית מכון האונקולוגי באסותא אשדוד, לאחר שנה של מפגשים היא פרסמה את סיפורו של אחד המטופלים שעבר כריתת אשך.
בית החולים אסותא.
ביה"ח אסותא.

לפני שנה נפתח המכון האונקולוגי באסותא אשדוד אחד התפקידים הנוספים במעטפת של הטיפול היא גם העובדת הסוציאלית. מאיה בכור היא העובדת הסוציאלית מכון האונקולוגי באסותא אשדוד, לאחר שנה של מפגשים היא פרסמה בדף הפייסבוק של אסותא את מה שעברה, בין המקרים סיפור מעניין על מטופל.

"מאות מטופלים הגיעו למשרד שלי, העובדת הסוציאלית במכון. כל אחד מהם הביא איתו עולם ומלואו, סיפור של התמודדות וכוחות. זמן לא רב אחרי פתיחת המכון, למשל, הגיע אלי בחור מקסים בן 30 שאובחן אצלו סרטן אשכים ועבר כריתה של אשך והשתלת פרוטזה. הוא היה רווק ובדיוק לפני האבחון החל לצאת עם בת זוג שמאד מצאה חן בעיניו. בשיחות בינינו עלו שאלות כמו: איך נכנסים לזוגיות כשיש התמודדות כזו? איך לספר את הדברים לבת הזוג? איך למצוא את הדימוי שלך כגבר, למרות המחלה? הבחור עבר את הטיפול האונקולוגי וכיום הוא מרגיש טוב וחזר לחייו. הזוגיות שלו עמדה באתגר ובני הזוג עדיין יחד. אני מאחלת לו המון בריאות – ולהם כזוג אושר גדול, ושמחה על שהייתה לי זכות לקחת חלק בתהליך ההחלמה שלו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך