זה החשוד בביצוע מעשים מגונים בצעירים מאשדוד

בית המשפט התיר לפרסם את תמונתו בלבד של חשוד (78) תושב אשדוד בביצוע מעשים מגונים. ממצאי החקירה עד כה העלו כי בחלקם של המקרים הציע תשלום לקורבנותיו. במשטרה מנסים לאתר קורבנות נוספים למעשיו של זה.
זה החשוד בביצוע מעשים מגונים בצעירים מאשדוד
הותרה לפרסום תמונתו של החשוד.

חוקרי המשטרה עמלים בשבועות האחרונים במסגרת חקירת מספר מקרים בהם דווח על חשוד שביצע מעשים מגונים בצעירים כבני 20-18 בעיר אשדוד. "תפנית" משמעותית בחקירה החלה במהלך חודש ינואר לאחר שאחד המתלוננים ידע לספר בעדותו לחוקרי המשטרה על שם משפחתו של החשוד במעשה. פעילות חקירתית בעקבות כך, הביאה למעצר החשוד בתאריך 30.1 והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה שם מסר גרסתו הראשונית ובסיומה נכלא. למחרת היום הוארך מעצרו בבית המשפט לטובת המשך החקירה בה נקשרו תלונות נוספות שהתקבלו במשטרה במהלך החודש האחרון ובחלוף כשבוע ימים, בתאריך 6.2 הוא שוחרר בתנאים מגבילים בבית המשפט תוך שחקירת המשטרה נמשכת. בדיון שחרורו בבית המשפט, נעתר האחרון לפרסום תמונתו של החשוד וזאת לבקשת המשטרה על מנת לסייע בכך לאתר קורבנות נוספים. ערר שהוגש על ידי בא כוחו של החשוד ונידון אתמול בבית משפט המחוזי בבאר שבע, הותיר את החלטת בימ"ש שלום והתיר למשטרה לפרסם את תמונתו של החשוד בלבד וכל זאת במטרה להגיע אל קורבנות נוספים במידה וישנם שנפגעו לכאורה ממעשיו של החשוד.

בית המשפט התיר לפרסם את תמונתו בלבד של חשוד (78) תושב אשדוד בביצוע מעשים מגונים. ממצאי החקירה עד כה העלו כי בחלקם של המקרים הציע תשלום לקורבנותיו. במשטרה מנסים לאתר קורבנות נוספים למעשיו של זה.

תחילת הפרשייה בשלהי חודש דצמבר 2018 אז מתקבלת תלונה בתחנת המשטרה מצעיר כבן 18 שנים אודות חשוד שניסה לבצע בו מעשים מגונים תוך שימוש בכח. המתלונן סיפר כי הצליח לחמוק מהחשוד ולברוח מהמקום. חוקרי המשטרה החלו מרגע קבלת התלונה בפעולות חקירתיות ומודיעיניות נרחבות על מנת לנסות לחשוף את זהות החשוד במעשה אך בשלב זה לא היה בידם כל קצה חוט. בשבועות שלאחר מכן המשיכו להתקבל מספר תלונות נוספות בעלי אותם מאפיינים ודפוס פעולה דומה עד מאוד בין המקרים, מתוכם עולה כי החשוד נהג לשוחח עם הצעירים בנושאי מין ובמהלך שיחות אלו הציע להם הצעות מיניות ובחלקם אף ביצע את זממו. באחת התלונות סיפר קורבן העבירה כי יודע את שם משפחתו של החשוד ואת האזור בו נוהג להסתובב. פרט זה הספיק לחוקרי המשטרה לאתר את החשוד בתאריך 30.1, כאמור, ולהביאו לחקירה. במהלך חקירתו מסר החשוד גרסתו וקשר עצמו לחשדות המיוחסים לו.

חוקרי המשטרה פונים שוב אל הציבור בניסיון לאתר קורבנות נוספים למעשיו של החשוד ומבקשים מאלו לסור אל תחנת המשטרה על מנת למסור הודעתם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך