זהירות: ניסיון עקיצה בנהגים שנסעו בכביש 6 בינהם תושבי אשדוד

יש מי מתקשרים ומציגים עצמם כאנשי מוקד כביש 6 וטוענים לחוב ומבקשים פרטי כרטיס אשראי. ברשת רצה הודעה המזהירה מכך. גם כמה תושבי אשדוד כמעט ונפלו בעקיצה.
פקקים באשדוד

האם נסעתם היום בכביש 6 או שאתם מנויים בכביש הזה וקיבלתם שיחה שלא חייבו אתכם וצריך לעשות זאת? אם כן, מנסים לעקוץ אתכם. חלק מהנהגים שנסעו היום, שני, בכביש, בינהם גם כמה תושבי אשדוד, קיבלו שיחה כזו.

אחד מהם קיבל שיחה וכמעט נתן את הפרטים. אבל רגע לפני הוא ביקש לחזור למסור, אבל המצד השני אמרו לו כי זה בסדר ואין טען לחזור. הוא התעקש והבטיחו שיחזרו אליו. כשהתקשר למוקד של כביש 6 אמרו לו כי איש מטעמם לא התקשר אליו.

עד כדי כך שהחלה לרוץ ברשת הודעה שמזהירה: "חברים יקרים,למי שיש מנוי בכביש 6 ומקבל שיחה ממספר פרטי ומודיעים לו על חוב, לא לתת שום פרטים ולנתק שיחה מיד. קיבלתי שיחה כזו עכשיו עם דרישת תשלום חוב. חייגתי למוקד כביש 6 וכמובן הדבר התגלה כמרמה!!!! המספר שממנו חייגו:0538728774. לא לתת שום פרט!!!שתפו בכל הקבוצות על מנת למנוע עושק".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך