בעליה של חברה חשוד בהברחת כ-2 טון טבק בתוך מכולה ליבוא עץ מנוסר

בעליה של חברה להפצה ושווק, חשוד בהברחת כ-2 טון טבק בתוך מכולה ליבוא עץ מנוסר, שווי המס שנגרע עומד על כמיליון שקלים
גבר בגיל ה-50 בפנים מטושטשות

בית משפט השלום בראשון לציון, נעתר לבקשת מחלקת חקירות מכס ומע"מ תל-אביב והורה על שחרורו בתנאים מגבילים של שצ'רבין רומן, בעליה של חברת  ג.ה. שווק והפצה, החשוד בהברחת טבק שהוסלק במכולות ליבוא עצים מנוסרים.

על פי המתואר בבקשת המעצר, בתאריך 7/2/19 ייבאה חברת ג.ה. שווק והפצה, 2 מכולות עליהן הוצהר, באופן כוזב, כי מדובר בעץ מנוסר. במכס אשדוד, נבדקה אחת המכולות ונמצא,  שבין העצים הוסלקו כ-2 טון טבק. כידוע, ערך המסים של יבוא טבק גבוה בהרבה מערך המסים של עץ מנוסר, עליו הוצהר על ידי החשוד ברשימון היבוא.

עוד נכתב בבקשת המעצר, שהחקירה נמצאת בראשיתה ובשלב זה, אומדן גירעון המס עומד על כ-1 מיליון ₪. החשוד נחקר במשרדי היחידה החוקרת ביום 7.2.19 וב-10.2.19, במהלכן מסר את גרסתו, קשר עצמו לייבוא, אך הכחיש את המיוחס לו.

שופטת בית משפט השלום זהר דיבון סגל הורתה, בין השאר, על ערבות עצמית בסך 50,000 ₪, ערבות צד ג' בסך 50,000 ₪, הפקדת מזומן בסכום של 10,000 ₪ וצו עיכוב יציאה מן הארץ למשך 180 ימים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך