דו"ח התאגיד קבע: 'יובלים אשדוד' מספקת מים באיכות מעולה

דו"ח התאגיד קבע כי תאגיד המים 'יובלים אשדוד' ממשיך לספק מים אכותיים לתושבי העיר אשדוד
מזיגת מים מהברז

דו"ח איכות המים לשנת 2018 קובע: "יובלים אשדוד" ממשיכים לספק מים באיכות מעולה

המים שמספק "יובלים אשדוד" הינם באיכות מעולה. כך עולה מדו"ח איכות המים לשנת 2018 שפרסם השבוע התאגיד.

תאגיד המים והביוב "יובלים אשדוד" הציב בעדיפות עליונה את השמירה על איכותם הגבוהה של המים המסופקים לתושבים ופועל ללא לאות לשמירה על כך. מאז הקמת התאגיד בשנת 2008 מספק התאגיד מים באיכות מעולה, ללא כל חריגות לכלל התושבים ובעלי העסקים בעיר באשדוד, דהיינו כ-250 אלף איש, 365 ימים בשנה, עשרים וארבע שעות ביממה. בכדי ליישם זאת הקים ומתפעל התאגיד מערכת –אופרציה שלמה שאחראית על שמירת איכות המים, בדמות מערכת בקרה און ליין חדישה שפועלת באמצעות מצלמות וחיישנים 24/7 ובודקת כל הזמן את איכות המים ובכלל זה את העכירות והכלור. הנתונים מהמערכת מדווחים לחדר הבקרה ולמכשירי הסלולר של אנשי המקצוע של התאגיד שמקיימים כמובן גם תורניות בשעות הלילה לאורך כל השנה – כך שקיים פיקוח מתמיד.

במקביל, מידי יום יום דוגם מקצועי מוסמך אוסף דגימות מהמים בכ-60 נקודות דיגום בעיר, עם הציוד הנדרש בהתאם לתוכנית שאושרה על ידי משרד הבריאות. התוצאות נשלחות למעבדה מוסמכת על ידי משרד הבריאות ושם נבדקת איכותן. כאמור כל תוצאות המים של התאגיד יצאו תקינות- מיום הקמתו וכך גם בשנת 2018. מנכ"ל התאגיד שלמה אטיאס," שמירה על איכותם של מי השתייה הינה שמירה על בריאותם של תושבי אשדוד, ולכן היא בראש מעיינינו ואנו משקיעים בכך משאבים רבים מאד ועבודה סיזיפית מסביב לשעון . אנו נמשיך לספק לתושבים מים באיכות מעולה גם בעתיד".

בכך מעמיד עצמו תאגיד המים יובלים שוב בשורה הראשונה של אספקת מים איכותיים במדינת ישראל דבר המעלה את קרנה של העיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך