מרטין בוקסדורף – האיש שישיג לך משכנתא למרות בעיות BDI

עברתם פשיטת רגל? סבלתם מבעיות משמעותיות של BDI? רוצים לקחת משכנתא ולא מוכנים לחכות 7 שנים עד שהדבר הזה יימחק מהמאגר? אני האיש שלכם!
מרטין בוקסדורף - האיש שישיג לך משכנתא למרות בעיות BDI

שמי מרטין ואני מצליח להשיג משכנתא אחרי פשיטת רגל וכל הסוגים של משכנתא עם BDI – אני עושה זאת כבר 10 שנים ואני יכול להתגאות בהצלחות מרשימות ומאות המלצות.

אז בכמה מילים, מה זה בכלל BDI?

מדינת ישראל הקימה כמה חברות שההתמחות שלהן היא איסוף נתונים פיננסיים, אחת החברות האלו היא BDI, התפקיד שלה הוא לאסוף את כל הנתונים השליליים על כל אזרח. נתונים אלו משמשים את הבנקים למשכנתאות כאשר הם רוצים לקבל החלטות האם לתת למישהו משכנתא. כל הדברים הרעים, כמו פשיטות רגל, בעיות בהלוואות, מוגבלות וכו רשומות במאגר הזה.

אז מה קורה אחרי פשיטת רגל?

תראו, כולם מבינים שאחרי פשיטת רגל יש בעיה גדולה מאוד בהתנהלות מול הבנקים, הם לא רוצים לתת הלוואות ולא רוצים לתת משכנתאות. כדי כן לקחת משכנתא לאחר פשיטת רגל, אתם צריכים איתכם מומחה שיודע לטפל קבוע בדיוק בבעיות אלו.

כאן בדיוק אני נכנס לתמונה. אני מטפל בעשר השנים האחרונות באנשים שעברו פשיטת רגל ורוצים לקחת משכנתא, אני חייב לציין עם כל הצניעות שאני מצליח להגיע לתוצאות מאוד יפות. בואו רק נדבר על איך הדברים עובדים בשטח ויחד נוכל לפעול להשגת המשכנתא.

אז מה בעצם אני עושה?

התפקיד שלי הוא להגיע לבנקים ולשכנע אותם שהם כן צריכים לתת לכם משכנתא, אפילו שעברתם פשיטת רגל והם לא באמת רוצים לתת לכם.

אז מה אני צריך בשביל שזה יקרה?

אנחנו צריכים לשבת יחד לפגישה אחת רצינית, במהלכה אנחנו ננסה ביחד לעבור על כל הדברים שהובילו לפשיטת הרגל ואיך אנחנו יכולים להסביר אותם לבנקים. המטרה שלי היא להגיע לבנקים עם הסברים ונימוקים, שהמטרה שלהם – חד משמעית להסביר שפשיטת הרגל לא נגרמה באשמתכם.

כאמור, נקודת המוצא שלי היא: אתם לא אשמים בפשיטת רגל. עכשיו אנחנו רק צריכים להסביר ולמצוא הוכחות לכך שזה באמת נכון. כל ניירת שאנחנו יכולים להביא, כל נימוק, הסבר או ניירת שיכולה להוכיח את הטיעון שלי.

השאיפה שלי היא להגיע לבנקים, כאשר אני מצויד בהסברים כתובים ומנומקים אשר מצדיקים את העובדה שפשיטת רגל היא בכלל לא באשמתכם. תכניסו את זה היטב לראש שלכם, אתם לא אשמים בפשיטת הרגל.

מה קורה מכאן?

אחרי שישבנו יחד ואנחנו מוכנים עם כל הנימוקים וההסברים והניירת, אני יוצא לבנקים כדי לשכנע אותם שאתם צריכים לקבל משכנתא. לא משנה, אם כבר סירבו לכם בעבר- אני חייב לחזור עם אישור משכנתא ויהי מה. זה מה שאני עושה וזה מה שיהיה גם במקרה שלכם.

אני נשאר איתכם עד הסוף, עד היום שתגיעו לחתום בבנק על המשכנתא. כלומר, חשוב לי לחדד את הנקודה. נכון שהתפקיד שלי מסתיים בכך שאני משיג לכם אישור משכנתא, אבל כך או אחרת, אנחנו נהיה יחד עד הסוף, עד שייגמר תהליך המשכנתא.

אחוז מימון:

אחת הבעיות הגדולות בקבלת משכנתא עם בעיות גדולות של BDI זה העובדה שהבנקים מפחדים לתת משכנתא של 75 אחוז מימון. תהיו מוכנים לזה שהבנקים ככל הנראה יבקשו להקטין את אחוז המימון לכדי 60-70 אחוז מימון במקרים כאלו.

מרטין בוקסדורף- משיג משכנתאות לפושטי רגל לשעבר- 0508116397

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך