נתונים מפתיעים: התפרסמו תוצאות הפריימריז בליכוד בעיר אשדוד

חמישה ימים לאחר הפריימריז במפלגת הליכוד, אתר 'אשדוד אונליין' מפרסם את פילוח התוצאות של מתפקדי מפלגת השלטון, מי ניצחו ומי קיבלו הכי מעט ?
נתונים מפתיעים: התפרסמו תוצאות הפריימריז בליכוד בעיר אשדוד

כמו בכל ערי הארץ גם בעיר אשדוד שידועה כמרובת ליכודניקים, נערכו הבחירות המקדימות למפלגה, ביום שלישי שעבר הגיעו אלפי תושבי אשדוד החברים במפלגת הליכוד למתנס ברובע ט' כדי לבחור את רשימת המועמדים העדיפים עליהם.

ע"פ ניתוח התוצאות שהגיעו לידינו ומתפרסמים כאן לראשונה, מתברר שאשדוד עברה את הממוצע הארצי שעמד על 58% וחצתה את רף 60 אחוזי ההצבעה, עם למעלה מ- 2000 מצביעים.

חמשת המתמודדים שהובילו באשדוד הם (הסדר הוא ע"פ כמות המצביעים) – יולי אדלשטיין, מירי רגב, גדעון סער, ישראל כץ ואבי דיכטר שהצליח להפתיע עם כמות מצביעים גדולה מהמצופה.

השניים שקיבלו הכי פחות קולות באשדוד הם ח"כ יואב קיש שכן הצליח להיכנס לרשימה, וגם ברק קרן שהצליחה להתברג ברשמיה בזעות השריון לאישה חדשה.

צפו בתוצאות:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך