חבר המועצה מאשדוד קבע הלכה תקדימית בישראל

חבר המועצה עו״ד אלכסנדר אוברפלד, ממפלגת 'עתיד אשדוד', ממשרד עורכי דין אלי נכט ושות׳ זכה בתיק בבית המשפט העליון ועל הדרך קבע הלכה תקדימית בישראל, שעניינה מתן הפטר לחייב בהליכי פשיטת רגל שחובו נבע מערבות לחוב מזונות.
קביעת בית משפט

חבר המועצה מטעם 'עתיד לאשדוד', עו"ד אלכסנדר אוברפלד, מספר 2 במפלגתו של עו"ד אלי נכט, הצליח לקבוע הלכה תקדימית בפסק דין תקדימי של בית המשפט העליון, שניתן בנוגע למתן הפטר חוב.

א' היה ספר. ע' הסתפרה אצלו במשך שנים. יום אחד סיפר א' ל-ע' על הליך הגירושים הלא-נעים שלו, ועל העובדה שגרושתו הוציאה נגדו צו איסור יציאה מהארץ לצורך הבטחת תשלום חוב מזונות. א' ביקש מ-ע' שתחתום לו על ערבות לחוב המזונות, כדי לאפשר לו לצאת לחו"ל לבקר את משפחתו.

ע' חשבה קצת, אך יחסי החברות שנרקמו עם הזמן עם הספר שלה, הובילו אותה להסכים לבקשה. היא חתמה על הערבות, והוסבר לה על-ידי רשם ההוצאה לפועל כי אם א' יברח, היא תהיה חייבת לשאת בתשלום חוב המזונות שנצבר לטובת ילדיו. ע' לא האמינה שזה יגיע לכך. היא שאלה את עצמה "מה הסיכוי שהוא יברח? אני מסתפרת אצלו בשכונה כבר כמה שנים. נו, טוב, הוא לא יברח". ואז א' ברח. הוא יצא לחו"ל ולא שב.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך