השבוע: הסינמה סיטי יאושר סופית?

לאחר תלאות רבות ובעיות משפטיות מורכבות, בהנהלת רשת "ביג" השבוע הדיון המכריע על אישור התכנית

בעוד כשנה תושבי אשדוד יוכלו ליהנות מ-10 בתי קולנוע גדולים וחדישים, ולצידם מסעדות שונות ופאב לצעירים, הכל במתחם הסינמה סיטי שיוקם בגג מרכז הקניות "ביג פאשן". מחר צפויה הכרעה סופית בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה. כזכור, התוכנית המקורית להקמתה הסינמה סיטי נכנסה לקיפאון ארוך, בשל בעיות של היתרים בשטחי המסחר העתידיים בביג.

מה שעיכב את ההחלטה הרשמית להקמת הביג היו דרישות העירייה לשיפור התכנון שהוצג ולהפחתת שטחי המסחר מעבר לצרכים של בתי הקולנוע. עמדת העירייה התקבלה בחלקה בהסכמת כל הצדדים והתכנית יצאה לדרך באפריל 2018 עם קבלת תוקף רשמי מהועדה המחוזית.

נראה כי הרצון של הצדדים להקמת מתחם קולנוע ובילוי מודרניים בעיר אשדוד, הובילה לתכנית שמאפשרת גם את הקמת הסינמה סיטי בהליך מהיר יחסית וגם את הקמתו של מסוף תחבורה חדש שישפר משמעותית את הסדרי התנועה והתחבורה סמוך לתחנת הרכבת באשדוד. מסוף תחבורה יהיה בן כ9 דונם (9000 מ"ר) ומתחם בתי הקולנוע והבילוי יהיה בן כ 5000 – 6000 מ"ר בנוי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך