בנצי מושל הלך ברגל למשחק מול הפועל חיפה בשבת

מושל מבשל שער הניצחון, "מעדיף לשמור שבת" ולכן יצא כבר בשישי למלון ליאונרדו פלאזה בחיפה ומשם הלך 25 דקות ברגל עד "סמי עופר". המאמן אוחיון על הניצחון הראשון שלו: "ככה רציתי לפתוח את הקריירה שלי כמאמן".
בנצי מושל הלך ברגל למשחק מול הפועל חיפה בשבת
"ברוך השם". מושל

בנצי מושל בישל את שער הניצחון לגל צרויה במשחקה של מ.ס אשדוד מול הפועל חיפה ב"סמי עופר" בשב, והיה בין האחראים לניצחון החוץ הראשון של אשדוד העונה. אבל לא רבים יועדים שאת הדרך לאיצטדיון…עשה ברגל.

מסתבר כי מושל לא רצה לחלל שבת ולכן יצא כבר יום לפני מיוזמתו לחיפה. הוא התאכסן במלון "לאונרדו פלאזה" בשישי ובשבת הלך ברגל 25 זקות עד שהגיע לאיצטדיון. מושל שביקש להישאר צנוע בעניין רק אמר: "אני רוצה לשמור שבת. מרגיש לי ככה. התחלתי עם זה השנה".

המאמן משה אוחיון רשם את הניצחון הראשון שלו כמאמן.: "ככה רציתי להתחיל את קריירת האימון שלי. לצערי גם מכבי פתח תקווה והפועל תל אביב ניצחו ככה שהפער בנינו לא הצטמצם". הניצחונות של היריבות לתחתית איכזבו מעט, אבל הניצחון הכניס הרבה אופטימיות בקבוצה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך