היורדת הלא בטוחה. ניצחון חוץ חשוב לאשדוד על הפועל חיפה.

מ.ס אשדוד יצאה למשחק חוץ קשה בסמי עופר נגד הפועל חיפה מהצמרת. זה נגמר 0:1 לאשדוד וזה היה הניצחון הראשון של משה אוחיון כמאמן אי פעם. זה היה גם ניצחון הראשון של אשדוד בחוץ העונה. לכל מי שהוריד כבר את אשדוד, שווה שיחכה.
היורדת הלא בטוחה. ניצחון חוץ חשוב לאשדוד על הפועל חיפה.
אשדוד חוגגת את השער של צרויה (צילום: טל אקוקה)

משה אוחיון נתן את החיוך הקטן שלו במסיבת העיתונאים בשישי לפני המשחק מול הפועל חיפה. "הסיפור אינו גמור", אמר אוחיון. 24 שעות אח"כ ראינו כי באמת כלום לא סגור. ניצחון מוצדק 0:1  למ.ס אשדוד על חיפה, שעוד יצא בזול מהמשחק הזה רק בשער אחד. אשדוד הייתה ראוייה לניצחון והכי חשוב נתנה הרבה חומר למחשבה לכל מי שטען שהיא היורדת הבטוחה.

אשדוד פתחה טוב את המשחק, החזיקה בכדור והייתה יותר באזור השער של הפועל חיפה. היא הייתה טובה מחיפה בכל המחצית הראשונה והוכיחה שהיא ראויה לליגת העל. כבר אחרי 4 דקות, אווסו ניסה את שטקוס, שוער הפועל חיפה. בדקה ה-13 חטאב עוביידה, בהופעת הבכורה שלו, נגח ליד הקורה.

השיא היה בשלוש התקפות רצופות של שער בטוח. בדקה ה-37. גל צרויה מצא בכדור נהדר את דין דוד שגלש לכדור ובעט לקורה והחמיץ הזדמנות לשער בטוח. דקה האח"כ שטקוס מנע שער בטוח מנגיחה של ניר ברדע מקרן. רגע, רק רגע, עוד דקה עברה ושוב צרויה השאיר את דוד לכבוש, אבל דוד בעט חלש לידיים של שטקוס. אשדוד הייתה צריכה לרדת להפסקה לפחות  עם שער אחד. 10 מצבים היו לאשדוד במחצית הזו מול 4 של חיפה. בקרנות זה היה 0:5 לאשדוד. בשערים 0:0.

עוד הזדמנות ליד שער חיפה (צילום: טל אקוקה)

הפועל חיפה עלתה למחצית השנייה אחרת לגמרי, כשהיא מנסה לכבוש. בדקה ה-54 היא גם כבשה מנגיחה של תמאש לאחר כדור קרן. אבל השער נפסל בטענת נבדל של שמש, שבו הכדור פגע בדרך לרשת. הרבה מזל לאשדוד. אבל בדקה ה-63 נעשה צדק לאשדוד על המחצית הראשונה, וודוקא בדקות הטובות של הפועל חיפה. בנצי מושל הגביה מצוין כדור מימין וגל צרויה נגח פנימה, 0:1 צודק.

אשדוד המשיכה. דין דוד הוסיף עוד החמצה של שער בטוח בדקה ה-67. 5 פעמים הוא היה במשחק הזה במצב של שער ולא כבש. אם זה היה נכנס הסיפור גמור. חיפה התחילה ללחוץ להשיג שוויון ולחצה על השער של משפתי (שהחליף את ג'ראפי החולה).  בדקה ה-78 מנע משפתי שער בטוח שכשהוציא כדור נגיחה מהחיבורים. אשדוד שיחקה רק על מתפרצות. באחת מהן הבראן (78) יכול היה לעשות משהו יותר מבעיטה סתמית מעל השער. אם היינו צריכים מותחן דן ביטון חטף כדור והמשיך איתו עד השוער כמעט אחד על אחד והכדור שלו היה חלש לקורה. לא להאמין. אלקרנאווי הוסיף החמצה מסמרת שיער בתוספת הזמן בת 6 דקות!!! גם זה עבר בסוף וזה נגמר בניצחון חוץ ראשון והכי חשוב במסר לליגה  – כלום לא נגמר.

אשדוד: משפתי, אספה, חטאב, ברדע, גיל כהן (אלקרנאווי, 82), אווסו, גורדנה, ביטון, צרויה, מושל (מושל, 65), דוד (לינגאנה, 76).

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך