יואב ג'ראפי נעדר מהאימון המסכם

השוער סובל מפריחה. התקווה והערכה היא שיישחק מחר. מאמן מ.ס אשדוד מתכונן למשחק החוץ מול הפועל חיפה (16.0, סמי עופר). מרסיאל הבלם החדש לא יישחק בגלל פציעה. אוחיון: "הכי חשוב מבחינתי זה לא לספוג שערים. אנחנו סופגים הרבה שערים העונה וזה לא טוב".
יואב ג'ראפי נעדר מהאימון המסכם

מ.ס אשדוד תצא ביום שבת (16.00, סמי עופר) למשחק חוץ מול הפועל חיפה. באשדוד צירפו בחלון העברות 9 שחקנים ולמרות שהיא מסומנת כרגע כיורדת, בקבוצה מאמינים שאפשר לעשות את זה ולהישאר. משה אוחיון מאמן הקבוצה התייחס למשחק ולמצבה של הקבוצה.

משה הסיפור העונה נגמר?

"כמובן שלא נגמר כל עוד יש סיכוי נאמין. הגיעו שחקנים לחזק אותנו ולעזור לנו. יש לנו בשבת משחק קשה מאוד נגד הפועל חיפה.קבוצה טובה מאוד עם שחקנים איכותיים ומנוסים. נצטרך לעשות את העבודה לתקן מהמשחק הקודם ולהביא את הדברים הטובים שעשינו מול חדרה".

מאמין. אוחיון

הבאתם 9 שחקנים רכש. זה מלמד שאתם עד הסוף בסיפור?

"כמובן. כל הקבוצות מתחזקות בינואר, גם אצלנו עשו חושבים והביאו שחקנים שיחזקו אותנו. אני מקווה מאוד שהשחקנים האלה יביאו מהנסיון שלהם והאיכויות שלהם ועזרו לנו להשאר בליגה".

לאחל ניצחון ליגה ראשון כמאמן בליגת העל?

"מקווה מאוד. אשמח שזה יהיה ניצחון. הכי חשוב מבחינתי זה לא לספוג שערים. אנחנו סופגים הרבה שערים העונה וזה לא טוב".

מי שחסר באימון המסכם בשישי הוא השוער הראשון יואב ג'ראפי שסובל מפריחה. התקווה וההערכה היא שמחר יוכל לשחק. עוד יחסרו מול הפועל חיפה הבלם החדש מרסילא שפצוע, כמו ג גם בן רייכרט ושגיב יחזקאל הפצועים. יובל יעקובוביץ' טרם כשיר לשחק וכמותם חן עזריאל, טום בן זקן הקפטן ותום מונד. נראה כיח גיל כהן יפתח כמגן אחד ויובל שפונגינן כמגן שני. לינגאנה עשוי לשחק כבלם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך