כך הפכה מסעדת "אטמוספירה" באשדוד לאחת מ-10 המסעדות הכי מבוקשות בארץ!

השילוב של מנות קולינריות ייחודיות ויוקרתיות, מחיר סביר ולא מוגזם בעליל, מיקום גבוה במיוחד במתחם הסטאר סנטר באשדוד, בריכה גדולה שנושקת לכניסה למסעדה וניהול חדשני וצעיר, הפכו את מסעדת הבשרים "אטמוספירה" לאחת מ-10 המסעדות הכי מבוקשות במדינה
כך הפכה מסעדת "אטמוספירה" באשדוד לאחת מ-10 המסעדות הכי מבוקשות בארץ!

עם העובדה שבאשדוד יש מסעדות איכותיות שמושכות אליהן לקוחות מרחבי הארץ אי אפשר להתווכח. כך גם עם העובדה שיש כאן אנשים מוכשרים בתחום הקולינריה, חיי הלילה והאירועים. לאחרונה הצטרפה לחגיגה הקולינרית מסעדה שהצליחה בזמן קצר יחסית לבנות לעצמה שם ברמה הארצית, ולהיות חברה ברשימה האקסלוסיבית – אחת מ-10 המסעדות הכי מבוקשות במדינה. מדובר במסעדת "אטמוספירה", הממוקמת במתחם הסטאר-סנטר באשדוד, ממש על הגג של מועדון הכושר המוכר "סווט-סטאר".

המסעדה משלבת מנות קולינריות ייחודיות ויוקרתיות, מחיר סביר ולא מוגזם בעליל, בריכה אולימפית הנושקת לכניסה למסעדה שיכולה להשתלב עם אירועי הקיץ במקום, ובעיקר אווירה צעירה וחדשנית שאין בהרבה מסעדות אחרות בארץ.

אבי אהרוני (32) ורן ברנס (31), הבעלים של מסעדת השף "וינו דל מאר", הם אלה שמובילים את מסעדת הבשרים ואולם הבוטיק לאירועים "אטמוספירה", באווירה שונה ממה שהכרתם.

המסעדה פועלת בשנה האחרונה באשדוד, וכאמור כבר זכתה לשבחים מאנשי מקצוע מרחבי הארץ. מדובר בעיצוב חדשני, ביתי וחמים, שולחנות בוצ'ר מעץ גלוי מוכנים לקבל את המבקרים, וטרסה חיצונית מזמינה את אוהבי השמש לשבת בה. התפריט במסעדה מגוון, וכמובן מבוסס על טהרת בשרים איכותיים, מנות פתיחה מגוונות והרבה מאוד מנות שמשלבות יוקרה, חדשנות ומחיר סביר מאוד.

אהרוני וברנס מספרים מה גרם להם לפתוח מסעדת בשרים איכותית באשדוד: "כשראינו את המתחם על הגג ידענו שיש בו פוטנציאל, מדובר במיקום שאין למעשה באף מקום אחר בארץ. ניתן לערוך אצלנו אירועים עד 450 איש כשנמצאים בעונה החמה, שזה עד סוף ספטמבר, ובפנים המסעדה מכילה כ-250 מקומות, ויש אפשרות לתחום אזורים פרטיים. אפשר לחגוג באירועים או לקיים כנסים וימי גיבוש. מדובר במסעדה כשרה שאינה עובדת בשבת, שמציעה גם בר קוקטייל ובר יין. מי שמכיר אותנו יודע שאנחנו לא מתפשרים באיכות וחומרי הגלם שלנו טריים ברמה יום יומית".

השניים מסבירים מדוע הוחלט לפתוח את המסעדה על הגג של מועדון הכושר "סווט סטאר": "בכל העולם יש מסעדות על גגות. בארה"ב ובאירופה כבר הרבה שנים פועלות מסעדות כאלה שמעניקות תפיסה אחרת לבילוי. אצלנו בארץ זה נחשב קונספט חדשני. כשאתה מגיע למסעדה שמולה נוף פתוח והיא מתחת לכיפת השמיים, אתה מרגיש על גג העולם, תרתי משמע. יש תחושה של יוקרתיות והתנתקות ממה שמתרחש מחוץ למקום. אצלנו ב'אטמוספירה' חווים את זה גם במוזיקה הרגועה ואפילו בלבוש של המלצרים".

ואיך אפשר להתעלם מהבריכה הגדולה והמזמינה? זהו יתרון נוסף למי שמבקש לערוך אירוע ב"אטמוספירה". יש אפשרות להפעיל את הבריכה, עם מציל ומפעיל בריכה שמאפשרים להיכנס למים הנעימים ולשדרג את השמחה.

"יש לנו לקוחות מכל האזור", אומרים אבי ורן, "מגיעים מתל אביב, הרצליה, ירושלים, רחובות, יבנה ואשקלון. היום ללקוח הישראלי יש דרישות ויש סטנדרטים גבוהים, והוא מעריך איכות. גם מבחינת תרבות היין, הישראלים היום מבינים יותר. ב'אטמוספירה' הם נהנים מהמטבח החדשני, מהטעמים ומהיינות".

מי שמנצח על החגיגה הקולינרית הוא השף המוכר והמוערך ירון בן-חמו, שביסס את מעמדו ברמה הארצית כאחד השפים המבטיחים והצעירים. המטרה של השף בן חמו הייתה לבנות קונספט אחר. משהו עם ניחוח עולמי, משהו שלא נעשה עד היום, בוודאי לא בעיר. הוא מסביר: "חלום של כל בעל מקצוע תמיד לגלות את הדבר הבא. זה לא דבר פשוט. אני מגלה כל יום דבר אחר, ואני ראיתי איזה דבר או שניים בתחום בחיי. מסעדה בשרית שהעיר לא ידעה, אני מביא לפה את החלום שלי, הרעיון הוא בעצם לקחת חומרי גלם טובים ואיתם להכין אוכל פשוט ברור וטעים, בלי הרבה חוכמות. את זה אנחנו יכולים לראות על פני האורחים מבעד חלון המטבח שאני מביט בו בשקט וממתין שהאורח ירים את המזלג ויטעם ואז מסתכל על חברו ובהבנה של שפת הסימנים מרחוק אני מבין שהצלחתי, אני את שלי עשיתי!".

מסעדה טובה יודע השף בן חמו מניסיונו, היא גם "השואו" שהיא נותנת ללקוח. לקוח ייצא מרוצה ממסעדה גם אם יקבל את הטוב ביותר בשולחן שלו, בצלחת שלו, אבל גם בצורה שהוא יקבל את השירות ובעיקר באווירה שיקבל. לקוח נהנה לא רק מהטעם, אלא מהמעטפת הכוללת. אנחנו חוזרים ממסעדה טובה ולא מספרים רק על המנה המדהימה והיא תמיד כזו אצל בן חמו, אלא גם על מה שראינו, איך שהרגשנו. אווירה. או במילה אחת, על האטמוספירה…

בהחלט מומלץ להגיע ולהזמין מקומות מראש.
רחוב ז'בוטינסקי 47, מתחם הסטאר-סנטר אשדוד.
טלפון: 1-700-707-918.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך