אין דבר כזה – שומן עיקש, יש בנאדם עיקש

הרבה פעמים נראה לכם שאתם נמצאים במין מבוי סתום מבחינה של ירידה בהיקפים וישנם אזורים מסוימים שהם יותר "בעייתיים" מאחרים ואתם פשוט לא מצליחים להיפטר מהם?! הסיבה לכך היא הקיבעון ועיקשות שלכם וחוסר הרצון לפתוח את הראש, להקשיב לבעל מקצוע ולשנוי של ההרגלים הישנים.

בטור הזה אני דווקא לא רוצה לפתוח דיון על המרכיבים של ירידה מוצלחת באחוזי השומן אלה דווקא על משהו חשוב לא פחות – תגובתכם לעניין! אולי לא שמתם לב אבל האויב הכי גדול שלכם הוא התגובות שלכם. בדרך כלל אלה תגובותיכם לבעל מקצוע אשר פניתם אליו והוא מגיש לכם הנחיות על מגש של זהב באשר להוראות מדויקות כיצד תשנו את גופכם ותגיעו ליעדים הנכספים שלכם ואתם לא עושים דבר חוץ מאשר להתבצר בעמדה שעד עכשיו הייתה הכי נוחה לכם בעולם (וגם לא הכי הועילה לכם בלשון המעטה עד עכשיו) להתגונן, לנסוג לתוך ה"מקום הבטוח" שלכם ולחבל בכל טיפה של אינפורמציה שיש לה פוטנציאל עצום בלעזור לכם.

אני אפשט לכם את העניין במשל פשוט שהמצאתי כדי גם קצת להצחיק וגם כדי לפשט את העניין ועל מנת שכל אחד יוכל להשיג מכך את הנמשל שלו. אני חושבת שרוב האנשים יוכלו להקביל את הבוץ בסיפור לעודפי השומן שלהם וגם להבין למה הגיבור בסיפור נשאר בסוף עם הבוץ, אבל כמובן אשמח לכל הקבלה אחרת ולכל נמשל מועיל אחר שיצא לכם מהמשל הקצרצר שהמצאתי:

חיים הלך ונפל לתוך שלולית גדולה והתלכלך בבוץ. חיים בא למשרדי חסר אונים ושואל:
"איך אני נפטר מהבוץ? הבוץ מפריע לי מאוד."
אני עונה לחיים: "חיים, לך תתקלח!"
חיים עונה: "אבל אין לי זמן להתקלח. אני מתקלח רק בבקרים ועכשיו כבר צהרים. אין לי זמן למקלחת בצהרים."
-"חיים, יש פה ליד הפינה שירותים ציבוריים, תיכנס ותתנקה שם מהר."
-"לא, אני לא יכול, אני מאוד עייף. כל יום אחרי העבודה אני חייב ללכת לנוח. ממש לא יכול, אני עייף."
-"חיים, יש לי פה בתיק מגבונים לחים. קח תתנקה."
-"מגבונים?! לא… זה לא בריא. אני אף פעם לא משתמש במגבונים"
-"חיים, יש לי פה נייר טואלט."
-"נייר טואלט?! לא מה פתאום, אני לא אוהב את המרקם שלו. אני בדרך כלל משתמש רק בנייר טואלט של חברה אחרת"
-"אז חיים, לפחות תוריד את החולצה, שים אותה פה ליד בינתיים בניקוי יבש."
-"אבל זה מאוד יקר. אין לי כסף"
-"אז תכבס אותה פה בכיור עם סבון"
-"אבל אני לא אוהב את הריח של הסבון שלך…" השיחה המשיכה והמשיכה והיה נראה כאילו חיים בכוח רוצה להישאר מלוכלך, ועל כל עצה שלי יש תשובת נגד המתחילה ב"אבל" למרות שהיה נראה שהבוץ מפריע לחיים מאוד אך לא היה מוכן לעשות פשוט כלום לגבי העניין. הוא עמד מלוכלך כשהבוץ נטף ממנו והויכוח לגבי מה הוא צריך לעשות לקח שעה ארוכה ולא היה נראה כאילו חיים מקבל שום עצה וזמן יקר הלך והתבזבז…
-"אז חיים! איזו עצה מין אתה צריך ממני? תישאר מלוכלך עם הבוץ"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך