אנשי שבוס משיבים אש לאמסלם: האוטובוס יצא לדרך

לאחר שאמש סיפר סגן ראש העיר אבי אמסלם על סיבות בגללן לטענתו מיזם השבוס לא ייצא לדרך, היום יוזמי הפרויקט משיבים לו אש בעזרת האישור של משרד התחבורה שלדבריהם מאשר להם עצירה בתחנות האוטובוס.
שבוס אשדוד
שבוס אשדוד צילום: יחצ

לאחר שאמש סיפר סגן ראש העיר אבי אמסלם על סיבות בגללן לטענתו מיזם השבוס לא ייצא לדרך, היום יוזמי הפרויקט משיבים לו אש בעזרת האישור של משרד התחבורה שלדבריהם מאשר להם עצירה בתחנות האוטובוס. זו התגובה שפרסמה הנהגת שבוס ארצית שפורסמה בשעה האחרונה: בעקבות דבריו של סגן ראש העיר אבי אמסלם.

שבוס אשדוד בהחלט רוצה להבהיר כי ״האוטובוס יצא מהתחנה״ ושבוס אשדוד יסע בעיר בשבת החל מחודש אפריל. שבוס הוא פרויקט של האגודה לתחבורה שיתופית, אגודה עצמאית ומאושרת על ידי משרד הכלכלה שאינה זקוקה אישור נוסף כדי לפעול, לא של סגן ראש עיר או כל גורם אחר. צר לנו שבמקום לברך על היוזמה, שמשרתת אלפי אזרחים שאין לרשותם רכב פרטי, שכל רצונם להנות מהשבת והחופש המגיע להם, בוחר לנסות להרוויח מפרסום זול ולא מדויק. שבוס יפעל על פי חוק, עם מיניבוסים ואוטובוסים בעלי רישיון, ויסיע צעירים, חיילים, מבוגרים וכל מי שחפץ לעזרתנו, בלי תחנות ובלי להתקוטט עם פוליטיקאים מקומיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך