ההיסטוריה תחכה. אשדוד נוצחה בחצי גמר הכדוריד על ידי חולון

החבורה של אולג בוטנקו, שעושה עונה נהדרת, נוצחה על ידי הקבוצה הצעירה והצנועה של ניסים פלח ומ.כ חולון. חולון עלתה לגמר המפעל בפעם הראשונה בתולדותיה אחרי 25:28 מול הפועל אשדוד בחצי הגמר. אשדוד תחכה לשנה הבאה.
ההיסטוריה תחכה. אשדוד נוצחה בחצי גמר הכדוריד על ידי חולון
אסף בן גוזי. דקות טובות

52 שנה חיכתה קבוצת הפועל אשדוד להגיע לגמר גביע המדינה. היא תצטרך לחכות עוד שנה אחת לפחות. אשדוד הפייבוריטית הפסידה למ.כ חולון בחצי גמר גביע המדינה 28:25 (14:14) והחמיצה הזדמנות לעשות הסיטוריה. את ההסיטוריה היא השאירה לחולון שעלתה לראשונה בתולודתיה למשחק הגמר.

המשחק נפתח צמוד מאד, עם שערים של חן ליבגוט בצד אחד וגאבור לנגהאנס בצד השני, 3:3. מספר הרחקות לשתי דקות באשדוד, כולל פעמיים של דור קלדרון, הובילו לאפשרות שחולון תעלה ליתרון של שני שערים. יוסי ביטרמן עם צמד השאיר את אשדוד בעניינים, אבל הצלה ענקית של אור כנעני בדקה ה-20 ממתפרצת עזרה לכחולים לשמור על יתרון של 9:11.

שני פנדלים של יובל כץ הובילו ל-11:13, אבל פנדל בצד השני של יותם טל והקשתה אלגנטית של אסף בן גוזי החזירו לשוויון. תום שם טוב, שנכנס כמחליף בין הקורות, עצר כדור, ולאחר מכן בצד השני גאבור לנגהאנס עם שערו הרביעי במחצית קבע מהפך, 13:14. יובל כץ עם שערו החמישי (והשלישי מהקו), קבע בפנדל נוסף 14:14 בשניות הסיום של המחצית הראשונה.

המחצית השנייה נפתחה רע מבחינת חולון, שבדקה ה-35 איבדה את פטריק ניאוו אובינה בכרטיס אדום ישיר בעקבות עבירה בזמן זריקה של טל הרשקוביץ. תום שם טוב כיכב בדקות אלו ומנע מהקבוצה של ניסים פלח לכבוש, בעוד בצד השני אורון בר גיל היה לא רע ושמר על תוצאה צמודה.

שערים מהירים של עדן ג'ינג'יחשווילי, יובל כץ ודניאל מוסינדי במשחקי מעבר הפכו שוב את התוצאה בדרך ל-17:19 לחולון, ואולג בוטנקו הזעיק פסק זמן. מוסינדי וכץ המשיכו להפגיז את הרשת ללא מענה, ובהמשך גם פיליפ קאלו נכנס לעניינים והעלה ל-21:24. בדקה ה-50 דור קלדרון הורחק אחרי שתי דקות בפעם השלישית, ולשחקני אשדוד נגמר האוויר. מוסינדי עם מחצית שנייה גדולה חתם את תוצאת הסיום, 25:28.

כבשו לאשדוד: גאבור לנגהאנס 7 (מ-12), טל הרשקוביץ 5 (מ-6), יותם טל 5 (מ-8), אסף בן גוזי 4, יוסי ביטרמן ועומרי קושמרו 2 כ"א. שותפו ולא כבשו: שי הרשקוביץ ודור קלדרון. תום שם טוב סיפק 6 עצירות מ-20 זריקות (30%), טומיסלב סטויקוביץ' 2 מ-16 (13%).

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך