מנכ"ל רשות המיסים בטקס חניכת משרדי מע"מ באשדוד: 'נשדרג את האמצעים הטכנולוגים כדי להילחם בהעלמות המס'

נחנכו משרדי מע"מ החדשים באשדוד בהשתתפות סגן ראש העיר ומנכ"ל רשות המיסים
מנכ"ל רשות המיסים בטקס חניכת משרדי מע"מ באשדוד: 'נשדרג את האמצעים הטכנולוגים כדי להילחם בהעלמות המס'

היום בשעות הצהריים נחנכו משרדי מע"מ החדשים באשדוד, בטקס נכחו סגן ראש עיריית אשדוד הרב יחיאל וינגרטן, מנכ"ל רשות המיסים הארצית ערן יעקב, ונכבדים נוספים.

הטקס החל בקביעת המזוזה אותה קבע מנכ"ל רשות המיסים ערן יעקב, אשר נאם ואמר כי ' רשות המיסים תחריף את המאבק בהעלמת המס בעזרת אמצעים טכנולוגיים חדישים אשר יכנסו לפעילות בחודשים הקרובים'

עוד הוסיף ואמר 'טובת האזרח קודמת לכל ועלינו כעובדי מדינה לתת את המענה הטוב והראוי ביותר לטובת משלמי המיסים'

אחרון לנאום היה מנהל מע"מ אשדוד רונן אלעד אשר שיבח את פעילות עובדי המע"מ באשדוד, והביע את תודתו העמוקה למנהל הבניין אורי מור יוסף אשר בלעדיו כל השיפוץ הזה לא היה קורה כדבריו.

עניין נוסף נרשם בקהל כאשר בפני כולם ביקש המנהל אלעד ממנכ"ל רשות המיסים לתמוך בעסקים הפועלים בדרום ולהזמין מהם את כל צרכי רשות המיסים השוטפים כגון דפים למדפסת וכדומה, ' אני גולנצ'יק ופטריוט גאה, העסקים בדרום חווים המון פעמים הפסדים בעקבות מטחי הטילים מהרצועה וחובתינו המוסרית היא לתמוך בהם'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך