בלעדי: האם שבוס קיבל ברקס עוד בטרם החל לפעול?

ממלא מקום ראש העיר מצביע על נקודת תורפה מנהלית שתמנע משבוס להתחיל פעילות
ממ"ק ראש העיר אבי אמסלם, הוא זה שיזם את הביקור

שבוס – הסוף לפני ההתחלה? מעבר לבעיות המובנות דוגמת גיוס הכספים עלולות להתעורר בעיות מנהלתיות. משיחה של כתבנו עם אבי אמסלם עולה כי המיזם ימות עוד בטרם ממש נולד.

אבי, אתה מודע לכל נושא השבוס? 

 

כן שמעתי על איזה מפגש פוליטי בחוף הקשתות.  לדעתי האנשים איבדו את זה לגמרי. תראה, גם אם אנתק עצמי לרגע מתפישת העולם, כמסורתי, לא מרגיש צורך של האשדודים במיזם כזה. כל הטררם הזה הוא פרובוקציה זולה וניסיון להבעיר את העיר בתקופת בחירות. מדובר במעשה אינטרסנטי נטו למען יחסי ציבור של אותם האנשים.

צילום: נתנאל פריאנטי

בנוגע לשבוס, אם בכוונתם של אנשי שבוס להעזר בתחנות אוטובוס (ולאיסוף נוסעים אין להם ברירה), הם ידרשו לאישור העירייה, ואותו בשום דרך לא יקבלו. לדעתי הפרויקט לא ייצלח, כי אין בו צורך והוא רק מגביר את הפילוג בעם.

האם המיניבוס של שבוס יאסוף את הנוסעים שלא בתחנות ההסעה (בניגוד לחוקי תחבורה), או בתחנות האוטובוס (בלתי אפשרי ללא אישור העירייה), כך או אחרת הפעילים של "שבוס" נתקלו במחסום מנהלתי שדורש עוד סבבי "לחימה" בעיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך