הקרב על הנחל נמשך – באר טוביה: מחכים לדיון להמשך הזרמה ללכיש

ראש המועצה, קובי אביבי: "ההזרמה לנחל הופסקה היום עד ליום ה-14.2.19. אז יתקיים דיון על ההמשך". בית המשפט עצר את פעולת הזיהום של המועצה האזורית באר טוביה עד ההכרעה בערר.
הקרב על הנחל נמשך - באר טוביה: מחכים לדיון להמשך הזרמה ללכיש

מי שחשב שהזרמת מי המאגרים המזהמים של באר טוביה יספקו, כדאי שיחשוב שוב.

ראש מועצת באר טוביה קובי אביבי אמר ל"אשדוד אונליין", כי באר טוביה לא אמרה את המילה האחרונה: "ההזרמה לנחל הופסקה היום עד ליום ה-14.2.19. אז יתקיים דיון על ההמשך".

אז לא מוותרים?

"מי לא מוותר? אשדוד לא מוותרים"

גם הם אבל גם אתם

"אנחנו חיים על הקצה בכל מה שקשור למט"ש ולמשרדי הממשלה".

כזכור היום התקיים דיון בבית המשפט המחוזי בחיפה, בנושא בקשה לעיכוב ביצוע עד להכרעה בערור שהגישו עיריית אשדוד ואיגוד ערים לאיכות סביבה חבל יבנה, באמצעות עו"ד אמיר ברק ועו"ד מתן גורנפיקל נגד החלטת רשות המים, להתיר הזרמת קולחין מזוהמים ממאגרי המועצה האזורית באר טוביה אל נחל לכיש.

לערר הצטרפו גם 319 תושבים מזוהים עם הים כגון גולשים, שוחרי ים, שחיינים ופעילי ספורט ימי, המיוצגים על ידי משרדו של עו"ד טדי מנשה, גולש ותושב העיר אשדוד בעצמו, וכן העמותה לקידום גלישת הגלים והספורט הימי.

בית המשפט עצר את פעולת הזיהום של המועצה האזורית באר טוביה עד ההכרעה בערר, במגביל העירייה והאיגוד ימשיכו במאבק לעצירה מלאה של הזרמת הקולחים באיכות ירודה לעבר נחל לכיש ומשם לחופי הים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך