הכל על מערכת חיישנים אלחוטיים

חיישנים אלחוטיים מאפשרים לנו לקבל מידע ונתונים מאזורים שונים. את החיישנים מפזרים במקומות שונים במרחב והם מעבירים מידע דרך הרשת אל המקום שנקבע מראש.
הכל על מערכת חיישנים אלחוטיים
Digital camera lense part

חיישנים אלחוטיים מאפשרים לנו לקבל מידע ונתונים מאזורים שונים. את החיישנים מפזרים במקומות שונים במרחב והם מעבירים מידע דרך הרשת אל המקום שנקבע מראש. היום, החיישנים נמצאים בשימוש בתחום התעשייה, חקלאות, מחסנים, חנויות ואף בבתים פרטיים ובניינים.

יתרונות מערכות חיישנים אלחוטית

למערכת יש יתרונות רבים. היא מאפשרת לזהות תקלות במגוון רחב של מערכות, בהן מערכות פרטיות, ציבוריות ועסקיות. היא מאפשרת להגביר את היעילות של המכשירים השונים בעסק ובתעשייה ובכך לחסוך כסף וגם זמן יקר בטיפול בתקלות או בעיות. מערכת חיישנים אלחוטיים מעניקה רוגע בכל הנוגע למתרחש במקום וזאת 24 שעות ביממה, לאורך כל ימות השבוע.

יתרון נוסף משמעותי של מערכות חיישנים הוא היכולת לנהל אותם ללא ידע נרחב בתחום. אפשר לעקוב בקלות אחר הנתונים השונים שמתקבלים מהחיישנים ואפשר לכייל אותם. כמו כן, המידע הנאסף יכול להישמר כולו על גבי הענן ולהישלף בעת הצורך.

טמפרטורה, לחות, תנועה ועוד

מערכת של חיישנים אלחוטיים יכולה לספק מגוון רחב של מידע. בהתאם לתכנון ולכיול, היא תוכל להעביר מידע על טמפרטורה, לחות, תנועה ועוד. במקרה ויש צורך במידע על טמפרטורה, כמו בעסקים המחזיקים מקררים או חדרי קירור, המידע יועבר למערכת הממוחשבת שיכולה להיות ממוקמת גם במרחק רב.

במקרה של שילוב בחממות, אפשר לקבוע כי החיישנים יעבירו מידע על הלחות ובכך יגנו על הגידולים. כמו כן, החיישנים יכולים להשתלב גם בבתים או בבניינים ולהתריע בכל פעם שמתרחשת פתיחה של דלת או של חלון. המטרה בשילוב מערכת חיישנים אלחוטיים היא לתת לך את המידע הרלוונטי עבורך, בזמן הנחוץ וללא מאמץ מצדך.

מניעת תקלות ובעיות

כולנו יודעים כי קל יותר למנוע בעיה מאשר לטפל בה. למשל, אם ישנה דליפה בצנרת, עד שזו נראית לעין, עלות הטיפול תהיה יקרה. דוגמה אחרת מתייחסת לחדרי קירור במפעלים, אם הם לא נמצאים על הטמפרטורה הנכונה, הנזק יכול להיות גבוה לעומת האפשרות לקבל התראה ממערכת החיישנים האלחוטית ולמנוע את היווצרות הנזק בשלב מוקדם שלו.

המניעה מתקיימת גם בבתים וגם בעסקים. למשל, בבתים אפשר לשים חיישנים שיזהו תקלות במערכת המים או שיתריעו כשהדלת נפתחת ובכך הם מאפשרים להגיב במהירות לפריצות. בעסקים, מערכת חיישנים אלחוטיים יכולה לפתור בעיות רבות על ידי מניעה ובכך לחסוך עלויות טיפול גבוהות.

תכנון מערכת חיישנים אלחוטיים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך