שולחן פינג פונג והחבטה הפותחת היא שלך

חברים מגיעים ובא לכם להכניס תוכן לאירוח? שולחן פינג פונג הוא ההצעה הכי טובה שלכם.
שולחן פינג פונג והחבטה הפותחת היא שלך

שחקו פינג פונג עם שולחן מתקפל ותזכו בחוויה ממריצה, מרתקת ואפילו מצחיקה לכל הערב. ונראה לכם שהמשחק קל אבל אחרי שתנסו לעקוב בעיניים אחרי הכדור, להתאים את זווית ההגעה עם היד והמחבט ואחרי כן להתאים את כח החבטה, תראו שקל הוא לא. הוא אולי כל מיני דברים כמו שעשוע נפלא, אפשרות למשחק בזוגות וממלא כל מיני מטרות אבל קל הוא לא. בכל מקרה, בוא נתחיל עם הציוד. פינג פונג בשולחן מתאים לכל מקום, גם לחדר הגדול בבית וגם למרפסת אבל בכל מקרה, יש לדאוג לגימור טוב של ציפוי השולחן וליציבות שלו, כי שולחן פינג פונג נדרש ליציבות תקינה. בסך הכל מדובר בכדור קל מאד ובחבטות שהדיוק הוא חלק בלתי נפרד מהן, אז לא ייתכן שהשולחן יזוז יחד עם השחקנים.

שולחן פינג פונג כמו באנגליה

ואנגליה היא ערש הולדתו של המשחק המקפיץ והנפלא הזה. האח הגדול של טניס שולחן הוא כמובן הטניס הרגיל שמשחקים אותו במגרשי חוץ גדולים, אבל הקור האנגלי הכניס את המשחק הביתה. הבתים באנגליה, בתי האבן שכולנו מכירים מן הסרטים ומן הסיפורים היו גדולים ולרובם היתה קומת מרתף מעל קומת היינות. בקומה הזו היה קל לאחסן שולחן פינג פונג גדול ולפעמים הוא ניצב לתפארת האורחים בקומה העליונה. שם שיחקו פינג פונג על שולחן עץ מלא שגודלו וגובהו נקבעו מראש. תשע רגליים, אגב, האורך, חמש רגליים רוחב וגובה השולחן שלושים אינץ'. בכל מקרה, האנגלים שיחקו טניס שולחן במקביל לטניס הרגיל ולאט לאט המשחק תפס את מקומו.

הוא החל להיות מוכר בסוף המאה התשע עשרה ובסוף המאה העשרים החל להיות חלק מן המשחקים האולימפיים. מאה שנה זה לקח לו אבל לא נראה שזה אכפת לו. כל עוד חובטים במדויק, מגישים בזריזות ומנצחים בהפרש של שתי נקודות לפחות, המשחק מסתדר גם אם מכירים אותו בעולם כמשחק רשמי וגם אם לא. שולחנות פינג פונג נמכרים בחנויות לציוד ספורט והדגמים מיובאים מחוץ לארץ.

חלקם מותאמים גם למשחקים מחוץ לבית כך שהם עמידים בפני גשם ושמש. הציפויים מותאמים לעמידה בנזקי מזג אויר אבל יש לבחון את העניין לפני קניה של שולחן פינג פונג. יש שולחנות מעץ ויש מאלומיניום אבל בכל מקרה הציפוי הוא מה שחשוב. יש לבחון גם את הציפוי במקומות המתקפלים. חלק משולחנות הפינג פונג מתקפלים וזה טוב ויפה אבל מקומות החיבור צריכים להיות חזקים ומותאמים לעומס מינימלי של איחסון במצב מקופל. האיחסון מאפשר פינוי של חלל ורק צריך לבדוק שהשולחן מתאים גם לקיפול. חלק מן הציוד שאפשר לרכוש בתוספת לשולחן הוא כיסוי למצב מתקפל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך