מעיין קרן מאשדוד היא מלכת היופי של ישראל

מעיין קרן תלמידת מקיף ג' הוכתרה למלכת היופי ה-65 של ישראל בזמן שבני שכבתה חגגו את מסיבת הסיום

כבוד לאשדוד: מעיין קרן, בת 17 ממקיף ג', נבחרה הלילה למלכת היופי של ישראל. היא צפויה לייצג את ישראל בתחרות הבינלאומית "מיס וורלד".

הטקס הועבר השנה באתר האינטרנט של YNET, וכל התחרות התבצעה בהשתתפות ובהצבעה של ציבור הגולשים, אשר היוו משקל של 50% בבחירת המלכה.

לאחר הזכייה אמרה מעיין: "תודה למי שתמך והצביע. לא האמנתי שאזכה. אני בשוק. אני צריכה להתרגל, אני תלמידת תיכון באשדוד, אפילו לא חשבתי מה יהיה בעתיד".

מעבר לתואר הנכסף ולכתר, מעין זכתה במכונית שברולט ספארק, מתנת שבועון "לאישה".

מהדף האישי שלה באתר התחרות למדו המצביעים כי אימא של מעיין נפטרה כשהייתה קטנה, אביה ניתק עימה קשר ולכן היא גדלה עם אחיה הגדול אצל סבתה. זו הסיבה שהיא עצמאית ויודעת לדאוג לעצמה. מעיין תלמידה במגמת אלקטרוניקה, ולא רק מחליפה נורות בבית, אלא יודעת לבנות לבד מעגלים חשמליים. העבודה הראשונה שלה הייתה בגיל 13 בתור מוכרת בחנות בגדים. היא אוהבת ספורט, בעיקר ריצה. היא חניכה בתנועת הנוער "אחרי", שמכינה לשירות בצה"ל, וחלמה להתגייס לקרבי, אבל לא תוכל בגלל הפרופיל הרפואי שלה. לפני שנתיים רזתה 15 ק"ג באמצעות תזונה נכונה וכושר, ובשנה שעברה השתתפה בתחרות מלכת היופי של הדרום וזכתה בתואר תגלית השנה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך