ברוסיץ' עזב בלם אוקראיני נבחן

לאחר שנתיים וחצי עוזב המגן שאמור היה לסיים חוזה בתום העונה. בלם אוקראיני מקבוצת ריגה שהגיע עשוי להצטרף. מחר, שלישי נסגר חלון העברות.
ברוסיץ' עזב בלם אוקראיני נבחן
עוזב. ברוסיץ'.

מ.ס אשדוד נפרדה מהמגן השמאלי שלה, הקרואטי, קרלו ברוסיץ'. בוסיץ' היה מאוד אהוב על חבריו בקבוצה ובאשדוד החליטו חצי שנה לפני תום החוזה, לשחרר אותו ולאפשר לו לעבור לקבוצה מבלארוס.

על פי הודעת המועדון נמסר: "קרלו ברוצ׳יץ׳ שוחרר היום מהמועדון לאחר שנתיים וחצי. היום נפרד ברוצ׳יץ׳ מחבריו לקבוצה והבטיח שימשיך לעקוב ולתמוך מרחוק. מחר הוא ימריא לקרואטיה מולדתו ובהמשך יצטרף לקבוצה מבלארוס.
אנו רוצים להודות לקרלו על תקופתו במועדון ועל תרומתו במגרש, בחדר ההלבשה ובפעילויות הקהילתיות הרבות בהן לקח חלק, ומאחלים לו הצלחה רבה בקבוצתו הבאה".

בינתיים החל להבחן בקבוצה וולדימיר באיינקו, 29, בלם אוקראיני, ששיחק בקבוצת ריגה. הוא מותיר רושם טוב והקבוצה תצטרך להחליט אם לצרפו עד מחר, שלישי, עת נסגר חלון העברות. עדיין לא ברור מעמדם של פיליפ קנזביץ' וסייבו קויטה שמשחקים בקבוצה. יתכן כי מחר, עוד תהיה התפתחות בעניינם.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך