כנס למען עורכי הדין מאשדוד

עו"ד שמואל מישוק, יחד עם עו"ד מאיר לסרי – קיימו השבוע (ראשון) כנס מקצועי בהשתתפותם כ-100 עורכי דין תושבי העיר במלון "לאונרדו" בעיר. הכנס עסק בבעיות מולן ניצבים עורכי הדין הפועלים במחוז דרום ובדגש על העיר אשדוד, לקראת קיומן של הבחירות הכלליות ללשכת עורכי הדין שייערכו בעוד כשבועיים. עו"ד מישוק: "אל לנו לשכוח, אנו בראש ובראשונה איגוד מקצועי – ובראש מעייננו – הגנה על זכויות החברים בו, ובדגש על קידום האינטרסים של החברים תושבי העיר!"
עורכי הדין מישוק, לסרי ונווה

עו"ד שמואל מישוק (41, נשוי+2), תושב אשדוד ובעל ותק של 15 שנה כבעלים של משרד עריכת דין מצליח המתמחה בתחום המיסוי העירוני, מוכר גם כמי שהוביל מספר מאבקים ציבוריים מוצלחים להורדת מחירי הארנונה בארץ בכלל ובאשדוד בפרט.

בכנס שהתקיים ביום ראשון במלון "ליאונרדו" מול חופה הדרומי של העיר בהשתתפות 100 עורכי דין, ביניהם המועמד המוביל לתפקיד ראש לשכת עורכי הדין הארצית, עו"ד אפי נווה, יו"ר מחוז דרום של הלשכה, עו"ד דני אליגון – וזאת שבועיים ימים לפני הבחירות הכלליות ללשכת עורכי הדין, הציגו המשתתפים בפני הנוכחים את תכניותיהם לשינוי פני לשכת עורכי הדין – ובדגש על דאגה לשיפור התנאים והשירותים להם זוכים עורכי הדין במחוז הדרום בכלל – ובעיר אשדוד בפרט.

עו"ד מישוק: "נכון להיום, באשדוד רשומים ופועלים 641 עורכי דין, אשר דורשים, ובצדק, ייצוג ראוי יותר לקידום ענייניהם ומעמדם המקצועי. יחד עם חברי, עו"ד מאיר לסרי, המייצג את הדור הצעיר ובו קבוצה הולכת וגדלה של עורכי דין תושבי העיר המבקשים להישאר ולעבוד בעיר בה גדלו, בלי להיות "מקופחים" לעומת עמיתיהם העובדים במרכז, אנו מתכוונים להשתלב בהנהגת לשכת עורכי הדין – ולהוות גורם משפיע אשר יחליט כי הרצאות והשתלמויות יתקיימו כאן באשדוד, בתדירות גבוהה ובמגוון תחומים, כראוי לעורכי הדין הגרים ועובדים בעיר החמישית בגודלה בישראל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך