"אחרי 52 שנה הגיע זמן ההיסטוריה"

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד תשחק ביום שלישי (18.00, הדרייב אין) מול מכבי חולון בחצי הגמר ותנסה לראשונה בתולדותיה להעפיל לגמר אחרי 52 שנה! כ-300 אוהדים צפויים להגיע בהסעות שארגנו עיריית אשדוד ורשות הספורט העירונית. עופר קושמרו היו"ר רוצה לעשות הסיטוריה. המאמן בוטנקו, "אנחנו כמובן רוצים לעשות עוד צעד לעבר הגמר".
"אחרי 52 שנה הגיע זמן ההיסטוריה"

ביום שלישי הם ינסו לעשות היסטוריה. קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד תשחק בחצי הגמר (18.00, 'הדרייב אין') מול מכבי חולון ותנסה לאחר 52 שנה להגיע לגמר גביע המדינה. עופר קושמרו היו"ר: "אחרי 52 שנה הגיע הזמן לעשות הסיטוריה".

במשחק צפויים להגיע כ-300 אוהדים. עיריית אשדוד ורשות הספורט העירונית ארגנה עבורם אוטובוסים. ניתן יהיה להשיג כרטיסים בעלות סמלית של 15 שקלים.

בחצי הגמר ייחסרו 3 שחקנים, אדיר כהן ושרון שלם הפצועים ונתנאל מלול הקפטן שהורחק במשחק מול מכבי ראשל"צ. לעומת זאת יעמדו לרשות המאמן אולג בוטנקו 4 שחקני הנוער שחזרו "מפרוייקט גרמניה",  מתן כהן, עמית ישראל, שון ריבקין ואור פרקש.

המאמן בוטנקו: "זו הגעה שנייה של המועדון למעמד חצי הגמר, ומעבר לרצון הגדול לעשות היסטוריה ולהעפיל לגמר – זה מסמן את הדרך והרצון של המועדון להתבסס בצמרת הכדוריד הישראלי. זה רגע מרגש ומשמח, שמעניק עוד רצון לפתח את הכדוריד בעיר".

"לגבי המשחק", המשיך בוטנקו, "אנחנו כמובן רוצים לעשות עוד צעד לעבר הגמר, אבל מולנו ניצבת יריבה ראויה. חולון היא קבוצה קשה, במומנטום טוב, שמשתפרת מאוד בשבועות האחרונים. אנשים יכולים לסמן את מי שרוצים כפייבוריטים, אבל יחסי הכוחות בעיני הם שווים. העובדה שאנחנו במקום השני בליגה לא מבטיחה לנו דבר במשחק הזה. אנחנו נצטרך להילחם יותר מהרגיל, להיות ביכולת טובה, כי בעיני המשחק הזה הוא מוקש, בטח בעומס המשחקים והפציעות שאנחנו חווים. אני מאמין בשחקנים, אבל גם מודאג".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך