מחפשים את השביעי ברציפות. מכבי בן אשדוד מול רמה"ש בשני

אשדוד מגיעה עם 8 ניצחונות ו-2 הפסדים ב-10 משחקי הליגה האחרונים ועם שישה ניצחונות ליגה רצופים למשחק מול רמה"ש (19.00, אולם אורנים). בשורות האלופה מאשדוד, אותה מאמן גלעד כץ שהחל את העונה ברמת השרון ופוטר, בונים על היכולות המצוינות של דניאל אדאמס
מלכת הסלים אדאמס.
מלכת הסלים. אדאמס.

ביום שני קבוצת הכדורסל של מכבי בן בנות אשדוד, תרצה לרשום לעצמה ניצחון שביעי ברציפות, כשתתארח אצל רמה"ש (19.00, אולם אורנים).

רמת השרון מתייצבת למשחק עם שמונה הפסדים ושני ניצחונות ב-10 מחזורי הליגה האחרונים ועם 7 הפסדים ליגה רצופים. אשדוד מגיעה עם 8 ניצחונות ו-2 הפסדים ב-10 משחקי הליגה האחרונים ועם שישה ניצחונות ליגה רצופים.

ברמת השרון מקווים להפתיע ולקבל תפוקה מכובדת בהגנה ובהתקפה מסידני וויז, עדן רוטברג, נוף קדם, אמנדה תומפסון, דרו אדלמן, יעל אהרונוב ואלואיסה כץ.

בשורות האלופה מאשדוד, אותה מאמן גלעד כץ שהחל את העונה ברמת השרון ופוטר, בונים על היכולות המצוינות של דניאל אדאמס, ויקטוריה ויויאנס, צ'לסי הופקינס,  שי דורון, ירדן גוט, אליסה בארון, שרה האטיס וראם נונו.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך