עיר המיליונרים: עוד אשדודי זכה בפרס הראשון של מפעל הפיס

מפעל הפיס ממשיך לספק מיליונרים לעיר אשדוד, הערב התברר שעוד תושב מקומי הצטרף לרשימת הזוכים ממפעל הפיס, התושב בשנות ה-30 לחייו זכה בפרס הראשון בלוטו על סך חמישה מיליון שקלים
בן 50 מאזור אשדוד שלח טופס לוטו ב-29 שקל וזכה ב-5 מיליון שקל
יטוס לתאילנד עם המשפחה. (צילום: מפעל הפיס)

בהגרלת הלוטו שהתקיימה ב-29.1.2019 – עלו שני זוכים בפרס הראשון על סך חמישה מיליון שקלים. היום (א') הגיע אחד הזוכים לבית מפעל הפיס לקבל את זכייתו. הזוכה, צעיר כבן 30 מאשדוד, רכש טופס רגיל בעלות של 29 שקלים, מילא אותו והניח על השידה. במשך 24 שעות שכב הטופס על השידה ואיש לא נגע בו.

"שמעתי שמישהו זכה בפרס הראשון והבנתי שזה לא אני. התקשרתי לאשתי וביקשתי ממנה לבדוק את הטופס שעל השידה", אמר הזוכה הנרגש. אשתו הוסיפה: "לקחתי את הטופס ונכנסתי לבדוק. טור ועוד טור והמספרים לא נותנים כלום. כשכבר עמדתי להתייאש – בטור האחרון חיכתה ההפתעה. הייתי בהלם".

על השאלה מה יעשו עם הכסף, השיבו בני הזוג: "בשביל להתפרנס במדינת ישראל צריך לעבוד. נמשיך לעבוד קשה ונהנה מהמתנה הנפלאה שקיבלנו. את הכסף נפקיד בבנק, נתייעץ עם מומחי השקעות ונשקיע אותו בחכמה".

צילום תמונה: ארכיון מפעל הפייס.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך