נוראי: נהג קטר ראה 6 אנשים מתאבדים על המסילה

נהג קטר ברכבת ישראל התקשה מאוד להתמודד עם העובדה שבמשך עשרות השנים שעבד ברכבת, ראה לנגד עיניו 6 אנשים שהחליטו להתאבד על המסילה. כתוצאה מכך הוא סבל מבעיות נפשיות מורכבות
נוראי: נהג קטר ראה 6 אנשים מתאבדים על המסילה

זהו סיפור מורכב ולא פשוט של נהג קטר (תושב ת"א), שהוכר כנפגע תאונת עבודה ע"י המוסד לביטוח לאומי, לאחר שראה לנגד עיניו כמה וכמה מקרים של מתאבדים שקפצו לגלגלי הרכבת וגרמו לו לנזק נפשי מורכב. מדובר בנהג בשנות ה-60 לחייו, שעבד במשך שנים ארוכות ברכבת ישראל, ונחשב לעובד מסור ויעיל.

לרוע מזלו, נהג הקטר נתקל לאורך שנות עבודתו ב-6 מקרים של אנשים שהחליטו לשים קץ לחייהם ממש מול עיניו ההמומות. הם הגיחו מתחת למסילה משום מקום, וסיימו את חייהם באופן טראגי. הנהג שראה את המחזות הקשים הללו פעם אחר פעם, נקלע למשבר נפשי. הוא התקשה לתפקד ולא הצליח להירדם בלילה בשל סיוטים חוזרים ונשנים.

נהג הקטר הגיע למשרד עו"ד גונטמכר הילל-טבול באשדוד, בכדי שייצגו אותו בתביעה מול המוסד לביטוח לאומי. עו"ד מאיר הילל-טבול, שרשם יחד עם עו"ד איגור גונטמכר, שורה של הצלחות בתביעות שהוגשו במקרים דומים של תאונות עבודה, ניהל הליך יעיל ומהיר, ובסופו של תהליך הנהג הוכר כנפגע פוסט-טראומה ויקבל אלפי שקלים בכל חודש מהמוסד לביטוח לאומי.

עו"ד הילל טבול מסביר כי "אומנם לא מדובר בתאונת עבודה קלאסית, כפי שכתוב בספרים, אולם ללא שום ספק מדובר במקרים מורכבים שהתרחשו במסגרת עבודתו של נהג הקטר. במקרה הספציפי מדובר בנהג קטר מסור שראה לנגד עיניו טרגדיות קשות ביותר, של אנשים שהחליטו להתאבד מתחת לגלגלי הרכבת. הצלחנו להוכיח את החיבור הישיר בין האירועים הקשים הללו שהנהג ראה פעם אחר פעם במסגרת עבודתו, לבין הנזק הנפשי הבלתי ישוער שנגרם לו, והוא הוכר כנפגע עבודה לכל דבר ועניין".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך