הגדלת חזה

הגדלת חזה הוא אחד הניתוחים הפופולריים ביותר בישראל ובעולם. הרבה מאד נשים בכל הגילאים מעוניינות לבצע שינוי אסתטי זה כדי לחוש בנוח עם חזה שגודלו תואם את מבנה הגוף שלהן
הגדלת חזה

הגדלת חזה גורמת לעליה רבה ברמת הביטחון העצמי של כל אישה וכל התחושות הישנות וחוסר שביעות הרצון ממבנה החזה שלה נעלמים כלא היו.

הגדלת חזה

במהלך ניתוח להגדלת חזה מבצע המנתח מעין כיס ומכניס פנימה שתל שמכיל ג'ל סיליקון או מי מלח העטופים בשכבת סיליקון. כל אישה בוחרת את רמת הסמיכות בשתל ואת הגודל הנכון עבורה. המנתח המקצועי שעמו נפגשת הלקוחה טרם הניתוח, ייעץ לה אילו שתלים כדאי לה להשתיל ובאיזה גודל. חשוב שתהיה פרופורציה בין גודל השתלים למבנה הגוף. הבדלים דרסטיים ייצרו חוסר נוחות בעת ההליכה וגם יכבידו על האישה ביום יום.

החתך הקטן הממוקם בחלקו התחתון של השד מוסתר על ידי משקלו של השד כך שבתום ניתוח הגדלת חזה לא נותרות צלקות כלל. הניתוח כולל במידת הצורך גם את שינוי מיקומה של הפטמה כדי ליצור חזה מושלם.

הגדלת חזה בשיטה חדשנית

לאחרונה הוחל בהזרקת מקרוליין שהוא חומר המיוצר במעבדה המקביל לחומצה הטבעית הקיימת בגוף. חומר זה סופח את הנוזלים וכך אפשר בכמה פעולות של הזרקת החומר ליצור הגדלת חזה בגודל הרצוי. השימוש בחומר זה מייתר את הצורך בניתוח הכולל אשפוז, הרדמה ושתלים ולכן עלותו של טיפול הגדלת חזה באופציה זו היא נמוכה באופן משמעותי ביותר.

קבלת החלטה בנושא הגדלת חזה

לנוכח האפשרויות הרבות, כל אישה מחליטה באיזו שיטה היא מעדיפה לבצע את הגדלת החזה שלה. אם באמצעות כמה טיפולים של הזרקת חומר מקרוליין או לחילופין בשיטה שהוכיחה את עצמה לאורך שנים רבות והיא השתלת השתלים בחזה.

לכל אחת מהשיטות יש יתרונות וחסרונות וההחלטה היא של האישה בלבד, לאחר שקיימה התייעצות עם חברות שעברו הליך דומה ועם מנתחים ומטפלים שונים היא מחליטה מהי הדרך הנכונה ביותר עבורה.

פורטל המידע להגדלת חזה בישראל

פורטל המידע להגדלת חזה בישראל מרכז את כל המידע עבור נשים שחושבות על הגדלת חזה. באתר זה אפשר לקבל את המידע באופן המפורט ביותר על מהלך הניתוח, הסיכונים, סוגי השתלים הגילאים המומלצים ומהלך ההחלמה.

כל אישה המעוניינת בהגדלת חזה שתיכנס לפורטל המידע להגדלת חזה בישראל תקבל בו תשובות ענייניות לכל השאלות שמתרוצצות במוחה וכך יהיה לה הרבה יותר קל להחליט ולקבל בהתאם לכך הצעות מחיר.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך