אבי אמסלם: "בעלי האינטרס טמנו מלכודת דבש לבעל הקיוסק בפארק"

הקיוסק החדש בפארק אשדוד ים השתלט על השיח בעיר, ממלא מקום ראש העיר אומר מצד אחד שפניהם לא למלחמה, אך למרות זאת תוקף את היחצנים שלדבריו רוכבים על בעל קיוסק כזה או אחר במטרה לפלג את החברה בעיר אשדוד
אבי אמסלם: "בעלי האינטרס טמנו מלכודת דבש לבעל הקיוסק בפארק"

הסערה סביב פארק אשדוד ים ממשיכה לתת את אותתיה, ולאחר הניסיון של הפעילים הפוליטים לגרום לקפה גן סיפור לפתוח את שעריו בשבת, הגיע זמנו של הקיוסק שנפתח בשבת ומנסה להשיב את הקרע בחברה האשדודית.

אך למגינת ליבם של הפעילים הפוליטים שייזמו את פתיחתו, החרדים לא כועסים ואף נשמעים מתונים בהחלט, הראשון שהרגיע את הרוחות היה אבי אמסלם יו"ר שס בעיר וממלא מקום ראש העיר שאמר בראיון לאתר 'אשדוד אונליין' "אנחנו לא נגררים לפרובוקציות, הרי זה מה שאותם פעילים וחברי מועצה מחפשים, לא ניתן יד למי שמחרחר ריב, הציבור יחליט ברגליים".

אבי אמסלם הציב מראה בפנים של אותם מארגנים ואמר "מלכודת דבש תמנו לבעל הקיוסק בעלי האינטרסים, אותם אנשים שמייחצנים את הקרע ואת השסע בחברה, ואותו בעל פיצוציה שכנראה הפעילו עליו לחץ כדי שזה יפתח בשבת, אבל ההפסד יהיה כולו שלו, במשך ימי החול כבר בעוד חודש חודשיים שדתיים חרדים ומסורתיים מכל הארץ יציפו את הפארק בהמונייהם, הוא זה שיפסיד כשהציבור לא ירכוש ממנו כלום.

אמסלם ממשיך לתקוף ומוסיף "אותם חברי המפלגות שכל תפקידם הוא לפלג רצים ממקום למקום, ורבים בינם לבין עצמם מי הראשון שהולך לעשות את היח"צ סביב הדבר הזה".

שאלנו את סגן ראש העיר מה לגבי תחבורה ציבורית בשבת כמו שהם מבטיחים "לא יקום ולא יהיה תחבורה ציבורית בשבת באשדוד, זה הרי אותה הפרובקציה, זה אותו הקרע, זה אותם האנשים שממשיכים לנסות ללבות אש, לא ניתן להם את התענוג הזה" מסיים אמסלם.

צילום: מתוך דף הפייסבוק של גיא סער.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך