חמאס מתאמן לעימות – ירה בשבוע שעבר 10 טילים לים

חמאס ינסה לנצל את המצב שישראל בתקופת בחירות ועלול לאיים בהסלמה, או אפילו להסלים את המצב, בכדי לנסות להתערב בבחירות בהוראת איראן. ירי הטילים הוא איתות לרצון של חמאס להעביר מסר לישראל. חמאס גם רוצה הלבטיח את העברת הכספים השוטפת לעזה. בישראל עוקבים.

עשרה טילים שירה חמאס לעבר הים בשבוע שעבר, הם איתות לישראל, "אנחנו עלולים להסלים את המצב".

מי שמפעיל את חמאס בעזה, הם האיראנים. לאיראן יש עניין להפריע בבחירות של ישראל ואפילו להתערב בהן. הירי הגלוי מלמד כי המסר שמנסים להעביר לישראל הוא שלחמאס יש את היכולת לעשות זאת. לראיה הטילים.

חמאס מעוניין גם כי ישראל לא תנסה למנוע העברת כספים לעזה, כפי שהיה בפעם האחרונה כשהכסף מקטאר הגיע וישראל עיכבה אותו בגלל הירי לעבר קצין צה"ל. ירי שנגמר רק במזל לא בצורה טראגית. ירי הטילים גם הוא דרך להעביר עוד מסר, בוודאי בעניין הזה.

בישראל עוקבים אחרי המהלכים האחרונים והגלויים של חמאס. הרמטכ"ל אביב כוכבי כבר הודיע כי ישראל תגיב בצורה קשה לכל ניסיון של חמאס, חיזבאללה או האיראנים דרך סוריה או דרך חיזבאללה וחמאס, ביד מאוד קשה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך