שלישייה בבכורה. הפסד 3:2 לאשדוד מול חדרה בבכורה של אוחיון

משה אוחיון, במשחק הבכורה שלו כמאמן מ.ס אשדוד מול הפועל חדרה,ספג עם קבוצתו הפסד 2:3. חדרה עלתה ליתרון מהיר והובילה 0:2 כבר אחרי 18 דקות. דן ביטון צימק, אבל לוסיו סגר סיפור לחדרה.
שלישייה בבכורה. הפסד 3:2 לאשדוד מול חדרה בבכורה של אוחיון
השער של דן ביטון (צילום: טוטו פוטו)

משה אוחיון חיכה לרגע הזה. להיות על הקווים כמאמן ראשי. אבל לא כך רצה לפתוח את הבכורה בהפסד ועוד בבית. אשדוד הפסידה 2:3 להפועל חדרה, כשהיא מחזיקה בכדור ולוחצת על שער חדרה כמעט 70 דקות, אבל כמעט, כמו שמשה גילה, לא מספיק.

עוד לא ישבנו. עברה פחות מדקה וחדרה עלתה ליתרון. בעיטה של הזר החדש של חדרה, ג'ורג' פוציבה נתן יתרון ראשון ופתיחה גרועה למשה אוחיון. אשדוד החזיקה בכדור אבל חדרה הייתה מסוכנת יותר. בדקה ה-18 זה גם נכנס לה. סלים עמאש הגביה מצוין ואילון אלמוג (מצוין) נגח מעל כולם וקבע 0:2.

אשדוד החזיקה בכדור יותר מחדרה. אבל את המצבים המסוכנים באמת יצרה חדרה. בדקה ה-33 כבר כמעט 0:3. אילון אלמוג בעט מהפינה וג'ראפי הדף. זה נראה רע באותן דקות.

עוד הופעת בכורה. גורדנה

אשדוד עברה ל-2 בלמים. קנזביץ' יצא (36) ורועי גורדנה (נקודת אור) נכנס במשחק הבכורה שלו. שפונגין (עוד שחקן חדש, בהופעה ראשונה), עבר לשחק כמגן ימני בתקפיד הטבעי שלו ולא כבלם, כמו שפתח. אשדוד עברה למערך של 4-4-2. השער הגיע 5 דקות אחרי שהוא נכנס. גורדנה הגיע על סף הרחבה של חדרה והוכשל. דן ביטון בשער מדהים מ-16 מטר לחיבורים, כבש. אשדוד במשחק – 2:1 חדרה.

בכורה. אוחיון.

אשדד פתחה כמו שסיימה את המחצית השנייה, בלחץ על שער חדרה. גל צרויה ניסה מתוך הרחבה (47), חביב אוחיון הציל. צרויה היה שוב קרוב, הפעם בכדור ליד הקורה (63) של חדרה. אשדוד חיפשה שער שיוויון בכל מחיר. חדרה סגרה את השער ויצאה רק למתפרצות בתקווה לגנוב שער או לפחות זמן. בדקה ה-69 הוכשל לינגאנה על סף הרחבה של חדרה. דודו ביטון שוב היה שם. שידור חוזר של השער הראשון? כמעט. חביב אוחיון מנע שידור חוזר מביטון.

דודו ביטון מנסה (צילום: טוטו פוטו)

אשדוד רצתה שער שהגיע לה, אבל חדרה עשתה כמעט התקפה אחת במחצית הזו וכבשה. היא ניצלה את העובדה שכל אשדוד נמצאת למעלה ועשתה מזה שער במתפרצת. דיאא לאבבידי פרץ 11 דקות  לסיום בימין, שלח רוחב ולוסיו שהיה לבדו כבש את השלישי. בניגוד למשחק. לינגאנה צימק בתוספת הזמן ועשה מזה הפסד מעט יותר מכובד 3:2, אבל מי יזכור את זה.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, קנזביץ' (, גורדנה, 36), שפונגין, ברדע, גיל, ברוסיץ', אווסו, לינגאנה, דן ביטון, צרויה (הבראן, 71), דודו ביטון (קויטה, 46).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך