מכות. נקודה. תיקו ומהומה אלימה בכדוריד בין אשדוד לראשל"צ – צפו

הפועל אשדוד עצרה את מכבי ראשל"צ מוליכת הליגה בכדוריד, לאחר 14 ניצחונות רצופים, בתיקו 26:26. מה שיזכרו מהמשחק הזה בעיקר היא המהומה בסיום. בשלישי תשחק אשדוד בחצי גמר גביע המדינה, מול חולון.
מכות. נקודה. תיקו ומהומה אלימה בכדוריד בין אשדוד לראשל"צ - צפו
גאבור לנגהאנס מאשדוד מעל הגנת ראשל"צ (צילום: אלי-בן-גוזי)

משחק העונה נגמר במכות. הפועל אשדוד עצרה אחרי 14 ניצחונות רצופים מפתיחת העונה, את מכבי ראשל"צ. אשדוד השנייה וראשל"צ המוליכה נפרדו בשישי בתיקו 26:26 דרמטי. אבל מה שייזכר מהמשחק הם האירועים האלימים שהתרחשו מיד בסיום המשחק בהשתתפות שחקני הקבוצות.

12 שניות לסיום,הובילה ראשל"צ ביתרון של 25:26. דור קלדרון, אקס ראשל"צ, הצליח לכבוש את שער השיוויון הדרמטי ולכפות 26:26 על הבאזר. שחקני שתי הקבוצות, עמדו בסיום, יואב נאמן ויותם טל, עמדו במרכז המגרש והתעמתו ביניהם ושחקן נוסף דחף את נאמן. התפתחה מהומה שכללה את רוב שחקני הקבוצה.

בירידה לחדר ההלבשה, לדבי אנשי אשדוד, אמר ראסטקו סטויקוביץ', הפיבוט של מכבי ראשל"צ, לאחד משחקני אשדוד כי הוא יחכה לו בחדר ההלבשה, ושם התפרצה קטטה נוספת.

אבל גם מחמאות מגיעות בכל זאת הקבוצה השיגה תיקו נגד קבוצה של תקציב של 6 מיליון .אשדוד שיתפה שני צעירים, מתן כהן ואיתי סוויסה שנכנסו בחמש הדקות האחרות ויהו בין הגרומים לתיקו החשוב. בשלישי תשחק אשדוד בחצי הגמר מול חולון. אשדוד יכולה לקחת מהמשחק הזה, את הצד המקצועי. את האחר היא תעדיף לשכוח.

מאמן אשדוד, אולג בוטנקו: "מה שקרה בסיום מכוער, ולא קשור לספורט. היו הרבה אמוציות, וחבל כי אנחנו עושים את כל המאמצים כדי שזה לא יקרה. באנו למשחק הזה אחרי הפסד בנס ציונה, שהיה מזעזע מבחינת אנרגיות. רצינו לספק אנרגיות היום. יש לנו הרבה דברים שצריכים לשפר ולעבוד בימים שנותרו עד לחצי גמר הגביע".

כבשו לאשדוד: דור קלדרון 7 (מ-9), טל הרשקוביץ 6, לנגהאנס 5, יותם טל 3, קושמרו ובן גוזי 2 כ"א, שי הרשקוביץ ואיתי סויסה 1 כ"א. עצירות שוערים: טומיסלב סטויקוביץ' 6 מ-26. שם טוב – 4 מ-10.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך