גבי כנפו: "נעשה סדר בסניף הליכוד. בקרוב מאוד נפעל להדיח את שרלי אלפסי"

סניף הליכוד באשדוד נחשב לאחד מ-5 הסניפים הגדולים והדומיננטיים בארץ, עם למעלה מ-3,500 חברי ליכוד שיוכלו להצביע בפריימריז ביום שלישי הקרוב, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי וממלא מקומו עו"ד גבי כנפו, הם כמובן הדמויות המרכזיות בסניף, ומי שמוציא לפועל את המדיניות והדרך של השניים הם אשר נהון, לאון בן-לולו, משה בן-זקן, חיים דן ואחרים. בשבועות האחרונים נרשם עימות בין רוב חברי הסניף, המצדדים בד"ר לסרי וגבי כנפו, לבין שרלי אלפסי ושמעון פורטל, שהחליטו להחליף מנעולים ולהשתלט על הסניף בדרך מעוררת מחלוקת
גבי כנפו: "נעשה סדר בסניף הליכוד. בקרוב מאוד נפעל להדיח את שרלי אלפסי"
עו"ד גבי כנפו

סניף הליכוד באשדוד זוכה בשבועות האחרונים לחיזורים מצד כל השרים וחברי הכנסת בסיעה הגדולה במדינה, לקראת הפריימריז שיתקיימו ביום שלישי הקרוב. כל הבכירים בליכוד הגיעו לעיר הנמל, נפגשו עם ממ"ק ראש העיר עו"ד גבי כנפו, אשר נהון, לאון בן לולו, משה בן זקן ושאר בכירי הסניף, בכדי לנסות ולקבל את תמיכתם. כמובן שראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, מעודכן ומצוי בקשר ישיר עם אותם בכירים, וכמעט בכל ערב נפגש עם ממלא מקומו גבי כנפו, כדי לקבל עדכונים ולקדם מהלכים פוליטיים שבסופו של דבר ישרתו את העיר.

שרלי אלפסי ושלמה פורטל

עם זאת, לא הכל שקט ורגוע. בשבועות האחרונים נרשם עימות חריף בין רוב חברי הסניף, שמצדדים כמובן בד"ר לסרי וגבי כנפו, לבין יו"ר מועצת הסניף שרלי אלפסי וחברו שלמה פורטל. השניים תומכים בעו"ד דוד אלבז, שמתמודד על משבצת מחוז השפלה בליכוד. ד"ר לסרי וכנפו החליטו לתמוך בעו"ד יאיר לחן (שבינתיים פרש מהמרוץ), והעבירו את תמיכתם בפנחס עידן. אלפסי ופורטל הביעו את מורת רוחם בגלוי ונכנסו לעימות מול גבי כנפו, אשר נהון ושאר בכירי הסניף. שני הצדדים ניתקו מגע, ומן הסתם השרים וחברי הכנסת הגיעו לאשדוד ונפגשו עם כנפו ובכירי הסניף, ללא אלפסי ופורטל.

לפני כשבועיים אלפסי החליט להחליף מנעולים בסניף הליכוד בבניין הפורום, והותיר בהלם את בכירי הסניף והפעילים הרבים שהגיעו ומצאו משרדים סגורים. גבי כנפו החליט שלא לדרדר יותר את המצב המביך שנוצר, נתן הוראה לאשר נהון, משה בן זקן ועשרות הפעילים לפעול ממקום אחר, למרות שיכלו להחליף בחזרה את המנעולים ולפעול באותה שיטה פסולה בה נקט אלפסי.

גבי כנפו עדכן את ראשי סיעת הליכוד על הדברים החמורים שהתרחשו לאחרונה בסניף האשדודי, ומיד לאחר הבחירות המקדימות קיבל אישור לכנס ישיבת סניף מיוחדת שתעסוק בהדחתו של שרלי אלפסי. גבי כנפו: "אני המום מעזות המצח וההתנהגות הבריונית של שרלי אלפסי. זו לא דרכנו ואנחנו לא נגרר למקומות האלה, אלא נפעל על פי חוקת הליכוד. למרבה הצער, אלפסי ופורטל מנצלים במה חופשית שהם מקבלים בכלי תקשורת זניח בעיר, כדי להכפיש ולפגוע בתנועת הליכוד, והדברים כבר הועברו לכל מי שצריך לדעת מכך. מיד לאחר הפריימריז נפעל לסיים את הסאגה המכוערת הזו, ונמנה דמויות ראויות שיובילו את הסניף באשדוד. אשר נהון הוא ללא ספק מתאים ביותר לתפקיד הזה, ולמעשה הוא מבצע את העבודה בימים האלה סביב השעון כדי לחזק את הליכוד באשדוד, יחד עם עשרות דמויות ראויות. גם לאון בן לולו חזר לפעילות מלאה, ואין בכלל ספק שיש לו הרבה מה לתרום מהניסיון והידע שלו. חיים דן מוביל בצורה יפה את הפעילות אצל העולים מחבר העמים שמחוברים לליכוד, ויש עוד הרבה מאוד אנשים טובים שמבצעים עבודת קודש".

אשר נהון מוביל בפועל את הנעשה בסניף הליכוד באשדוד

עו"ד גבי כנפו ממשיך ואומר: "שרלי אלפסי ושמעון פורטל הם אנשים שמזמן איבדו אחיזה ברחוב האשדודי, והם לא רלוונטיים בשום צורה. במקרה הטוב יש מאחוריהם 5 אנשים, ולמרבה הצער הם רק מזיקים ופוגעים בליכוד. הם ניסו להלך עלינו אימים רק בגלל שהחלטנו לתמוך בעו"ד יאיר לחן כנציג מחוז השפלה בליכוד, ולאחר שהוא החליט לפרוש העברנו את התמיכה לפנחס עידן, שזוכה לתמיכה נרחבת בכל אזור השפלה. אנחנו לא עובדים בשיטה של סחיטה ואיומים, ומקבלים את ההחלטות לטובת הליכוד, העיר אשדוד ותושביה".

גם יעקב שטרית עומד במוקד הסערה. שטרית זכה לקבל  מינוי של נציג העולים מחבר העמים בליכוד, מינוי שהגיע מסגן ראש העיר סניה כצנלסון, שפקד בעבר אלפי עולים מחבר העמים לליכוד. גם במקרה הזה שטרית פעל באופן עצמאי, ולא יישר קו עם ראשי סניף הליכוד בעיר. גבי כנפו: "יש עוד דוגמא לאדם שכבר לא רלוונטי, ובכל זאת מנסה להוביל מהלכים שטובים לו באופן אישי ובניגוד למהלכים של סניף הליכוד בעיר. קיימתי שיחה ארוכה עם סניה כצנלסון סביב העניין הזה, וגם הוא הביא את מורת רוחו מכך, אבל יעקב שטרית לא מפתיע אותי כי זו דרכו ולכן הוא הפך לדמות לא רלוונטית בזירה המקומית. יש כאלה שמדלגים ממפלגה למפלגה, בלי בושה ובלי טיפת אידיאולוגיה. יעקב שטרית הוא כזה ואין לו מקום בליכוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך