רועי גורדנה הצטרף למ.ס אשדוד

גורדנה הגיע לאשדוד וכבר לקח חלק באימון. ישחק מול חדרה בשבת. גל צרויה נבחן. הקבוצה ממשיכה לחפש בלם. יתכן כי גם גיל כהן יישחק מול חדרה.

רועי גורדנה הגיע ביום חמישי, לאימוני מ.ס אשדוד והצטרף לקבוצה.

גורדנה ששיחק בעבר בהפועל ת"א, בני יהודה, הפועל באר שבע, מכבי פ"ת, משחק כרגע בקבוצת סלאבן בלופו, הקרואטית. מהמועדון נמסר: "שמחים לבשר על הצטרפותו של הקשר רועי גורדנה, ששיחק העונה בקבוצת סלאבן בלופו הקרואטית. גורדנה הגיע הבוקר למועדון, לוקח חלק באימון הקבוצה ויהיה בסגל למשחק החשוב מול הפועל חדרה בשבת".

מי שנבחן בקבוצה הוא גל צרויה. צרויה שיחק עד כה באשקלון, אבל גדל בקבוצת בני יהודה. המדובר בחלוץ וכמו שזה נראה, הקבוצה מחפשת יותר שחקן בהגנה. נראה כי בקרוב יגיע בלם לקבוצה. העברות נגמרות ב-5.2, עד אז יגיע אמור הלגיע בלם.

המאמן משה אוחיון, צפה במשחק הנוער וראה את גיל כהן משחק. כהן שולב חלקית וייתכן כי אוחיון ירצה להשתמש בו במשחק מול חדרה בשבת, כמגן. אז יוכל קרלו ברוסיץ', לשחק כבלם. אבל ההחלטה תתקבל רק בסמוך למשחק.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך