המשטרה חוקרת, מה קרה לנכה שנמצא חבול בביתו?

הנכה כבן 60, גר ברבע ג'. ביתו מצאה אותו חבול והבית הפוך וחלק מהדברים בו שוברים. הוא הובהל לבית החולים. המשפחה טוענת כי מישהו חדר לבית והיכה אותו. המשטרה: "הארוע בחקירה". הוא הובהל לבית החולים אסותא ועדיין מאושפז שם.
המשטרה חוקרת, מה קרה לנכה שנמצא חבול בביתו?

נכה בשנות ה-60 לחייו, נמצא שלשום בבית שברובע ג' באשדוד, כשהוא חבול כולו וראה כי ספג מכות קשות. גם מצב הבית שלו העיד על כך שמישהו השתולל בבית.

מי שמצאה את הנכה היא ביתו. הבת מיד יצרה קשר עם המשטרה והוגשה תלונה. המשטרה הגיעה למקום ובדקה את הבית. גם איתו נערכה חקירה לבדוק מה היה. מהמשטרה מסרו רק כי "אכן נפתחה חקירה".

אבל במשפחה הרבה יותר חדים. מבחינתם הם בטוחים כי מדובר באנשים שפרצו והיכו את הנכה בצורה אנושית. לדברי המשפחה הרי שמישהו פרץ לדירה, היכה את הנכה ואף שבר את הדברים בבית. קרובת משפחה סיפרה כי הוא "קיבל מכות ונמצא חסר הכרה. הוא אושפז באסותא, עם ארוע מוחי קשה, כולו חבול בכל חלקי גופו. אומרים לנו שזה לא ארוע פלילי". הנכה עדיים בסותא ועובר סידרת בדיקות.

אבל השאלה הלא פתורה מה קרה לו, עדיין נותרה ללא תשובה. במשטרה בודקים מה קרה בדיוק, שלשום בבית ברובע ג'. בינתיים למעט האישור בפתיחת החיקרה, אין שום הודעה אחרת, עד תום החקירה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך